četvrtak, 19.10.2006.

...a mogla bi da se javim...

Ma ja i Benji ko da nismo skupa...
Nemam ja osjećaja za njega...
Heh...
Baš sam vještica...
Jebiga...
Koji će mi on kurac u životu?!
Ja volim MALOG!!!
:)

Zatim...
Jučer sam se sat jebenih vremena svađala sa Celićem...
Pozvao me kod sebe tam na klupicu i derali smo se jedno na drugo...
Luka, Čaby i Marty su bili na klupici do nas i samo nas blijedo gledali...
LOL...
A bilo je smješno...
Nakraju smo se pomirili i rekli da ćemo krenut odpočetka...
Fala Kurcu... :D

I niš...
Nema niš novog više...
Dobila sam prvu sulju, neznam dal sam vam rekla...
Sva sam senilna...
Uopće više nejdem na komp...
Jebote...
Fakat sam neka štrepsa...
Da ziher...
Ja bi van u subotu...
Ali, s kim? Hm...

Ima koga?
Pozdrav...............................

[11:12 - 7 ]
Komentari | Isprintaj | #