nedjelja, 15.10.2006.

...biti ili ne biti...

E ljudi moji...
Vidim da vas sve zanima kak mi je jučer bilo...
Pa da krenem...
Počela sam se spremat u faking 18:00...
Malo prerano...
Neki se znaju spremit u roku od 10 minuta...
Jebiga...
Ali za mene ni tri sata nisu dovoljna...
Uglavnom...
Trebala sam se prvo nać sa Grubom na trgu...
U 20:30...
Malo smo popričale, bila je i Patrisha...
Pa su ošle...
Ja sam ostala sama kod sata...
Ko zadnji kreten...
I prolaze oko 10 dečkiju kraj mene...
I jedan se zdere...
Kaj si mi tako usamljena? Trebaš društvo?
Ja onak, NE.
Doleti meni poručica od Benji-a...
Da mu javim kad sam došla...
I to mi je bila zadnja poruka...
Odgovorila sam mu da sam tu...
I onda je krenuo prema meni...
I upoznali smo se...
Sladak tip na prvi pogled, pomislih...
Krenuli smo prema Paladiumu...
Malo pričali i tako...
Nakraju je vrijeme tako brzo prošlo...
Fakat je super lik, simpa, zajebant...
Ali... Kaj ja znam...
Mali slatki čokoladni bombončić me spriječava...
Spriječava me da imam nešto s njim...
Kaj ja znam...
Bumo vidli...
Platio mi je kavicu...
Bilo je 22:45 kad smo krenuli prema trgu...
Pozdravili se i otišli doma...
Ja, nebi bila ja da nisam kupila bon...
:)
I pitala ga dal se razočarao...
Lik je rekao da nije, da se čak ugodno iznenadio...
I onda je tak on nekaj reko dal bi ja htjela bit s njim...
U prenesenom smislu...
Rekla sam da moram vidjet, da je prerano...
Čuli smo se još danas ujutro...
I tak...
To bi bilo to...

:)

[13:23 - 13 ]
Komentari | Isprintaj | #