utorak, 10.10.2006.

...ja sam zaljubljena...

Mogla bi vam sad pričat lovačke priče o ljubavi ali ja samo želim cijelom svijetu reć kak se meni on sviđa... Ja mislim da mi se fkata nitko nije do sad toliko sviđao... A puflek mali... (Pozzz Lidija, nadam se da se ne ljutiš kaj sam ti uzela taj nadimak =) ) Uglavnom... Fakat je zakon dečko...
E a onda se nastavlja jedna teorija... ŽIVOT JE PREKRATAK, PA GA ISKORISTI NAJBOLJE ŠTO MOŽEŠ. I još jedna... Živi svaki dan kao da ti je posljednji... E, a sada... Ja bi njemu vrlo lako mogla reć kaj osjećam ali... Imamo problem... VELIKI! Mi smo frendovi... Jebiga... Nećemo više bit ni frendovi onda... Ma znate kaj, ne kužim zakaj ja tu filozofiram... Bzvz... Nebum mu niš rekla... I to je to... A danas mi je bilo tak lijepo... Pod odmorima... Wow... Fakat je bilo najs... cerek Hihi, ljudi nemojte mi zamjerat na preglupom postu ali ja sam zaljubljena, i to je to... smijeh

P.S. Cijeli razred čita moj blog... lud bang Katastrofa... Uđem ja danas na računalstvo i vidim da su se svi skupili oko Kike, i njenog kompa, pa sam mislila da gledaju neke slike... A ono moj blog!! eek I to svi do jednog gledaju... Pa mislim ono... Haha... Ma ne skrivam ja ništa... ;) Samo vi čitajte... VOLIM VAS 1.c3!!

P.S. 2 - Lidija, daj malo izbriši nekih svojih mailova jer ti nemrem poslat pjesmu, prenatrpan ti je mail! Ajde da ti mogu normalno poslat, hvala unaprijed! :))

Posebni pozdravi:
Čaby, Kika, Petra, Tajana, Marty, Micko, Petrica, Aida, Tanja, Luka, Kiki...
I naravno moja JELENA i NIKICH!!!!! Pusaaaaaaaaaaaa

Ciao i kiss
wave kiss

[19:12 - 17 ]
Komentari | Isprintaj | #