nedjelja, 08.10.2006.

O_o

Neke odluke u majne lajf:

1. Moram pod hitno prestat psovat (jebemu) ^^
2. Dobit na kilaži (barem 3-4 kile)
3. Primit se knjige (nemam živaca)
4. Prestat gledat TV (počela sam previše gledat tu kutiju)
5. Moram počet štedit za novi mobilni telefon (nokija3410 je šit)
6. Više vremena provodit na zraku (a ne pred kutijom)
7. Zaboravit na sve dečke osim na MALOG ( <3 )
8. Malo proširiti svoj društveni život
9. Trebam si kupit gumicu za brisanje (ne guzice)
10. Trebam odustat od ostvarivanja tih odluka jer znam da nebum mogla niš od toga ostvarit, osim ovog pod brojem 9.



Eh, sada...
Da krenem na neke stvari koje bi trebala još izreći...
Razmišljala sam si o nekim stvarima...
O kojima stvarno nikad nisam...
Npr. kako će to bit kada ću ja imat svoje dijete?
Jel će bit tako zločesto kao kaj sam ja svojom mamici?
Hm, nedaj Bože...
Jel ću se znat brinut za svoju bebu?
Čovječe, neznam si ni sama rit obrisat a ja o djetetu razmišljam...
Đizs...
Kako će to bit kada ću radit?
Kada ću se maknut od ovih ljudi s kojima sam sada u srednoj?
Sva me ta pitanja full muče...
I to ne samo danas, već to traje danima...
Trudim se razmišljat što odraslije, nekak kao da sama sebi dajem neke savjete...
Ali mi nejde...
Jebiga...
Ja sam još uvijek dijete...
I možda stvarno ne želim odrasti...
Raditi...
Imati svoje vlastito dijete...
Bojim se budućnosti...
Možda je bolje da živim u sadašnjosti...
Barem za sada...

[14:23 - 10 ]
Komentari | Isprintaj | #