petak, 06.10.2006.

...napokon duugo javljanje...

Pa efo ofako...
Da rasčistimo neke stvari koje su se događale posljednjih dana... ;)

Prekinula sam sa Matejom. Nejde to više... Nekak bezveze... Vidla sam ga na trgu, srela i pitala kaj on tu radi, kao da je bio bolestan i da mi se nije mogao javljat... Zaboli mene, a i nakraju je zbrisao sa izlikom da ide kupit cugu sa Rokom. Dobro, onda nek te Roko bari...

Škola je ok, nije se pomaknula... smijeh Hehe, ma sve je ok. Stara je danas dobila papir sa ocjenama i zadovoljna je! Weee... Imam samo jednu 1... To je dobro za razliku od prošle godine kad sam u ovo vrijeme imala već 10-ak jedinica...

Zatim, Celiću sam rekla za svoju anoreksiju... Nije apsolutno ništa rekao na to... Neka... Sve se vraća sve se plača...
Btw. Kad smo već kod njega, po cijele dane se družimo s njim. Ako mogu reći "MI", ne mislim na nas, već na Anelu i Čefku.

Danas sam pak bila na treningu prvi put nakon dosta vremena i nisam vježbala, nije mi bilo dobro. Plakala sam u početku, jednostavno se dosta toga nakupilo. A poslje sam se sprijateljila sa nekim novim curama i bilo mi je lakše... Pol mojih starih cura se ispisalo... Šteta... Ostala je mala Ana, Antonija, i Gabi, a došle su Anja i još jedna žemska iz mog bivšeg juniorskog... Hehe, cure su narasle, prošlo je 3 godine... Puno je to...
Sad mi je trenerica Marijachi... Zakon je cura...

Još uvijek mi se sviđa ona dotična osoba... Puno više nego inače... Svakim danom sve više i više... Kad ga vidim fakat mi je super... Kad pričamo još bolje! A kad me slučajno dotakne... Uživam... cerek E kako mi je glupo što na vlastitom blogu nesmijem napisati TKO je ON! Uvijek imam osjećaj da će netko pročitat i reći mu to... A on to nesmije saznat... Prerano je...

To bi bilo to...
Neznam kaj da pišem više...
Nadam se da sam vam malo pojasnila neke stvari sada...
Neke osobe su ostale glupe i pokvarene... (Celić)
Neke osobe su jednostavno defektne iznutra i izvana... (Matej)
Neke osobe su jako drage i koje jaaako volim... (Dotična osoba)

Posebni pozdravi:
ČABY, KIKA, PETRICA, TAJANA, MARTY, MARTINA, PETRA, AIDA, TANJA...
Posebno POSEBNI pozdravi: Jelena! Pusek malena...

Hehe, that's it...
Ciao i kiss
wave kiss

[23:56 - 13 ]
Komentari | Isprintaj | #