utorak, 26.09.2006.

... može li samo prijatelj postati nešto više...

Hm...
Brijem da ne...
Meni je drago kaj mi je frend i sve je to ok...
Ali kad se curice vješaju za njega zlo mi je...
Nemogu to podnijet... :((

Uglavnom, kaj ja danas bilo zanimljivog u školi?
Niš previše...
Saznala sam par stvari kaj se nije trebalo saznati... Onak... Rekla mi je Marty... wink Dobra cura... Ostala sam ukipljena kad sam to čula... Ajme, onak, šok ŠOK!! Ali pošto vam neću napisat, idemo na drugu temu...

Pričala sam sa razrednikom o tome kaj smo napravili peticiju... Sranje... Uvalili smo se u živo sranje... Ali ok... Sad znam da ako ćemo trebat nekaj u vezi škole ili biločeg drugog da prvo pitamo razrednika... yes

Onda...
Pomirila sam se sa Matejom, a u kojem smislu, eh... Nije u onom... ;) Nego jednog drugom, a možda i onom trećem... rofl A bzvz... Čisto tolko su on i Roko došli ispred škole po mene... Ja onak... eek A kad sam izlazila iz škole, netko mi je postavio nogu, ali odostraga... Ja gledam iza ko je to, neke cure me blijedo gledaju a ono Celić pokraj mene stoji, ma ni 5 cm, od mene, i smije mi se u facu... lud Ja sam ga počela iz zajebancije lupat po ruci, a onda mi se ispričao i pitao dal idem sad doma ili imam još sati. Ja sam rekla da idem doma... On je nekak čudno reagirao ali ok... Poslje sam mu srala da ću ga razbit kak mi je postavio nogu... Haha... Btw... Čini se da svi odustaju od subote... :((( a neee, a meni se baš ide u CAB... Možda odemo Tanja, ja, Anela i Rajngla i njegovi, ak će moć Rajngs, jer sam obećala gospiđi njegovoj majci da će mali Rajngla doć doma do 20:30 tak da stigne na teletabise... rofl LOL...

Eh, neznam kaj da pišem...
Evo, pa da pozdravim... ;)

Čaby, Kika (pusek malena), Petra, Tajana, Kiki, Luka, Marty, Miha, Meršnik, Mateja, Anela, Aida... Itd...
I ofkors... JELENAAAAAAA LUV YA BABY...

Ciao i kiss
wave kiss

[17:31 - 13 ]
Komentari | Isprintaj | #