petak, 01.09.2006.

Javljam se samo iz čistog reda...

Danas sam bila kod tete Lane sa bakom! Moja baka je super... ;) Ugl... Tam sam se najela, napila, sve kaj sam trebala sam obavila... Čak sam se i pokakila poslje ručka... rofl Sorry for the information... lud Doma sam krenula u pol 3... Pa sam otišla do DM-a i bolio me lagani kurac kolko će koštat stvari koje ću si kupit... Mogu si i ja jednom priuštit kad dobim pare da ih potošim na sebe... wink Tak da sam se ispuhala u šopingu i krenula mado... Sad sam si skuhala kavicu (nescafe od vanilije njami) i još malo pa idem do konjića... Sa Čaby, Grubom, Marinom (muško)... smijeh Valjda... I onda mi Jelenche dolazi u 20:00 da nas sve vidi... Sunce se moje napokon vratilo... cerek naughty wink Ou jea... I tak...

Da vas podsjetim na nešto... Ljubavna priča koja je gotova... :) i tako to...

Pozzz Uni koja me obradovala poručici i za koju sam shvatila da mi je super frendica... Hvala Una... yes

Ciao i kiss
wave kiss

[17:39 - 11 ]
Komentari | Isprintaj | #