utorak, 29.08.2006.

Volim ga...

Moram vam ispričat barem nešto malo kaj je jučer bilo... Prvo smo Tina,Čaby i ja otišle do moje bake po neke stvari, pa kupit meni tekućinu za leće pa prema doma. Kad smo to odnijele doma, i ostavile Tinu, krenule smo prema trgu, usput pokupile Juru i sjele kraj konja. Napokon je prazan... wink party Bilo je katastrofa... Onda je došla Gruba cerek Sunce moje... Vratila se sa mora... NAPOKON! Ugl... Popričale smo malo, pa odlučile da odemo do Fisha. Pa smo sreli onu četvorku iz Rune... Mirzu, onog lika, onog 2. lika, i onu curu... ;) I tak... Onda smo se vratili na trg, do konja da odemo po Mateja... Oko 21:00... Jer je bio na treningu, trenira hrvanje... yes Brijem da zato i ima onakve pločice... Ou jea... I ništ... Onda smo se klosharile kod konja... I onda se pokupili doma... Mene su dečki otpratili do Britanca, mislim, samo Jura, a Matej do prve stanice... Nije mi se dalo ić na bus na koji sam trebala pa sam ostala sa njim... Ah... Bilo je fakat lijepo... Hihi... U jednom trenu me pogledao u oči i rekao: "Kak si ti meni slatka ko šećer". Isuse, ja sam se rastopila... cerek A bilo je još nekaj... Pogledao je on mene još jednom u oči i rekao mi da mu je drago kaj me ima i onda me zagrlio... cerek I onda je rekao nešto prekrasno!! "Ja tebe stvarno volim..." cerek"Brijem da sam stvarno našao srodnu dušu..." eekcerekeek To mi je bio jedan veliki BUUUM!! Ali ok... Nije da mi nije pasalo... smokin naughty Neda mi se više pisat...
Hoću samo reć svojoj Basted da mi je drago kaj se vratila iz mrtvih...
Pusa TINA (basted)!!!

Ciao i kiss
wave kiss

[10:24 - 22 ]
Komentari | Isprintaj | #