subota, 19.08.2006.

...dnevnik s mora...

Četvrti dan u Kalima...

Buđenje u 10 sati. Dočekala me poruka od pijanog Mateja. Ma bedak moj pijani. Ugl. Išla sam sa tetom Nelom u dućan. Ja sam kupila razglednice a Nela mi je kupila bon od 100 kn. Hvala!! Tomi mi je poslao sms. Priznao mi je da je već par godina u popravnom. Prvo nisam znala kaj da mu kažem, kaj da mu odgovorim. Ali sad sam se navikla na to... Prošla me šok faza... ;) Ali ok. KIŠA PADA I GRMI. Neznam kaj da radim, ja bi Buovca i Streetball. Samo da se striček Vlado ne sjeti matematike. Uf.
Košarka...
Buovac je prejebeno zgodan. Danas smo se dopisivali i reko mi je da ćemo se upoznat. Nažalost ne nastavljaju igrat jer su izgubili utakmicu. Ugl. Slikala sam ga par puta kad mi je bio blizu. Ajme ima predivne oči, zeleno-smeđe. Cijelo vrijeme se smijao. Ima predivan osmijeh... Ma čovječe savršen je. Khm khm, Matej... Mda. Nesmijem, znam, ali mi ćemo se samo upoznat... Dopisivali smo se ali uopće nije skužio koja sam ja. E, onda se počeo pred svima čohat po jajima... Nitko to nije skužio, jedina ja sam se smijala ko luda tamo, brijem da je cura kraj mene pomislila da sam iz Vrapča... J Pa je pokazao poruke Rumi i Riku, a oni su ga samo zajebavali i podjebavali... Hehe. Taman smo se trebali upoznat kad ono, on sjedne na motor, KOJI JE NARAVNO VOZIO RUMA, i ode ča. Majku mu. Poslje se ispričao i rekao da ćemo se sutra SIGURNO upoznati... I ako ja oču da se možemo i prošetati... Ja, onak, naravno da oču! Btw. Bila sam sa Eneom na Streetballu. Joj, jedva čekam da ga upoznam. Aaaaaa... Matej mi nedostaje ali dani postaju sve zanimljiviji, pa na trenutke i zaboravim na njega, iako nebi trebala... Ajde nastavljam pisati sutra... Pozzz, kiss

[12:31 - 18 ]
Komentari | Isprintaj | #