četvrtak, 03.08.2006.

IMAM DEČKA... lol

Ovo mi je zadnji post prije mora... Šmrc... Znam da ću vam nedostajat... Hehe... A nekima i ne... Puno se toga dogodilo jučer iako sam mislila da se neće apsolutno ništa dogoditi... Pa da počnem...

Ja, Gruba i Valka smo se jučer našle na trgu u 7 sati i došle do konja i kad smo pomislile da je Matej tamo, njega nije bilo... Pokupile smo Marina na putu do Ribnjaka i nije nikog bilo pa smo se vratile kod konja... Ja sam Mateju poslala poruku dal će doć ali mi nije niš odgovorio... Poslje nisam mogla izdržat i nazvala sam ga i reko je da nemože danas doć. Jebiga... Poslje je on mene nazvao i reko da će doć... Ja sam bila presretna... Došao je za nekih 20-30 minuta... Vidla sam da nosi vrećicu nečega ali kad se približio skužila sam da je to RED BULL... Weeee, kao da je znao da to najviše volim piti... smijeh I niš, svi smo se sjeli tam kod konja i zajebavali smo se... Naravno bilo je spike i uletavanja i zašprehavanja i nije mi bilo krivo... Ali ništa, poslje je došao Zvonimir sa frendom i Matej je bio sa njima a ja, Valka i Gruba malo dalje od njih jer smo krepavale kakvu su scenu radili na trgu... Uglavnom bilo je super... Poslje su se svi pokupili doma i ostali smo jedino ja, Matej i Gruba. Grubu smo otpratili na tramvaj... A ja i Matej smo krenuli pješke doma... Otpratio me skroz do stanice... Tamo smo se sjeli i pričali o svemu... Konversejšn:

M: blablabla
R: blablabla
M: A kak bi to bilo da ja i ti budemo skupa?
R: Neznam...
M: A dal bi mogli probat?
R: Neznam, sutra mi pošalji poruku ujutro pa ti kažem odgovor...
M: Može, i nadam se da će bit potvrdan...
(smiješkaju se oboje... hihihi)

Onda sam ja krenula na bus, pozdravili smo se i ništa... Ja sam bila u šoku... Znala sam odgovor naravno odma kad me pitao ali ok... Sutradan, tj. Danas sam dobila ovu poručicu: «Dobro jutro i onda hočeš biti samnom? :)» ja sam krepala na tu poruku, nikad nemože bit ozbiljan... Uvijek se zajebava a sad stavi smajlića... Bedak... Ja sam mu odgovorila da želim... I tak... LJUDI JEBEMU MATER IMAM DEČKA!!! Ja?!?! Daj ajde još mi nejde u glavu... Isuse... Danas se ja i on nalazimo u 7, naravno on će doć sa frendom a ja sa Valkom, jer je Gruba otišla danas ujutro na more... Uglavnom ja idem sutra ujutro pa me nema više... Još ću ja navečer napravit mali UPDATE da vam ispričam kaj je bilo i tak...

Sve vas volim i ljubim i sve skupa... PUSAAA

Ciao i kiss
wave kiss

[14:39 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #