nedjelja, 30.07.2006.

...živi svaki dan kao da ti je posljednji...

Pa eto, nisam se duuugo javljala, barem tako Thilivren misli, pa da krenem... smijeh

U petak smo ja i Jelena bile živčane do daske čitav dan pa tako do 7 navečer jer smo trebale ić na Ribnjak, a i trebali su doć . Šinta, Joxa i Koma Ugl, kad smo se našle na trgu ja sam bila još živčanija jer je ona mljela 200 na sat pa se i ona usrala ali smo nekak to prebrodile. wink Bile smo u crnom, onak, ona u svom običnom izdanju a ja u novijem... Kad smo došle ispred Ribnjaka malo smo čekale i onda smo se počele cerit dečkima jer su bili pijani ko majke. A bilo je tek pol 8. Upoznali smo se i ušli u Ribnjak. Sjeli se, počeli pričat, a ja i Jelena se smijemo ko zadnje glupače. čak sam malo i popila rolleyes Uglavnom, pričali smo i odjednom, opa, oni moraju ić jer su imali dogovoreno sa drugim curama. Ajd ok. Odemo ja i Jelena na trg i sjele se kod ispod konja ko zadnje klosharice (dobro ajde, to i jesmo) i uživale. smijeh I onda nama uskoči jedan peruanac pa dopelja i svom bratića, lol. Ma bilo je super. On i Jelena su pričali na španjolskom, ja nisam ni riječi rekla al sam ih sve skužila kaj su pričali. Jebote, kaj sapunice rade od čovjeka. Haha. Poslje smo opet otišle na Ribnjak i tamo bile do 12 dok je Jelenin stari došo po nas. Ali eto, kako nam je bilo dobro na Ribnjaku odlučile smo i jučer otići tamo samo sa više ekipe... Prvo su me na trgu dočekale Jelena, Maria i Marin. Krenuli smo prema Ribnjaku i ovi su odlučili da kupe cugu na istom onom kiosku di smo kupili cugu u petak. Lik je reko da im neda cugu, a onda je Jelena pitala da kak nam je u petak mogo dat cugu a danas nemre, nakraju je popustio. LoL. Nemreš se s nama zajebavat. Sjeli smo se na Ribnjak i curama se spavalo a meni jedinoj ne. Čak je i Marin spavo na pol. Uglavnom, Jelena je vidla lika koji joj je sličio na sina od kume i otišle mi dve do njega i na kraju se uspostavilo da je to on i pokupili mi njega i njegovog frenda i svi otišli na staro mjesto. Poslje smo ja i Jelena morale Marina otpratit do tramvaja. Hodamo prema trgu i odjednom osjetim ja da je mene neko zagrlio sa leđa, ja onak mislim da je to Jelena jer ona mene tak zna zagrlit a ono vidiš Marina kak me grli, LOOOL, počela sam se smijat ali niš... Ugl, poslje smo srele Priba i njenu frendicu Gretu. Svi smo se skupili i eto ti ekipice. Zvonimir je ošo doma jer je bio pijan do daske. Počeo je lajat na prolaznike i smijao se sam sebi, debil... Ja sam krepavala od smijeha... Fakat sam se lomila. Ugl, došla je i Gruba weeeee, cura je zakon. Meni barem. Greta i Priba su otišle pa su ostali Jelena, Maria, Zvonac (drugi Zvonac), Gruba i ja. Bilo nam je jebeno. GRUBA i ZVONAC su se zbarili. HIHIHI. Mi onak, nismo mogli vjerovat kako su se brzo digli sa klupice i krenuli u mrak. LOL. Bravo Gruba! Legendo! Pa uglavnom bilo nam je jebeno. Idemo ja i Jelena i sutra na Ribnjak, moramo ić...
Barem na 2, 3 sata... Ona ide na praksu u utorak i nećemo se duuugo vidjet... L Čaby mi se ne javlja previše... Kaže da je kod bake i da nezna kad će se vratit doma... Ma... Idemo dalje... Ja bi na more... Neda mi se više pisat...

Napisala sam priču, mislim, bit će priča koja je napola točna i istinita, jer se pola tih stvari fakat dogodilo prošlo ljeto u Kalima... Ovo je priča... Moja ljubavna priča ... Ostavljajte komentare za još... ;)

Ciao i pusa
wave kiss

[13:15 - 9 ]
Komentari | Isprintaj | #