četvrtak, 27.07.2006.

...nježno, nježnije... + UPDATE

UPDATE: JEDNO VELIKO HVALA JELENI, sorry, ja se sama na sebe sad ljutim, fakat sorry, ljubi te Romana a i znaš da ću ti biti uvijek zahvalna za sve kaj si napravila za mene... POOSA


Kao što vidite promijenila sam dizajn... smijeh Ah, ali brijem da ću vratit stari jer se nemrem naviknut na ovaj... lud Ugl... Imam par novih vijesti...

Najvjerovatnije IDEM U KALI!!! Ja sam izvan sebe... Ja spavam i odjednom meni stara dođe u sobu i zdere se Romana baka je na telefonu, odi se javi. Ja onak, pa reci joj da me kasnije nazove, a kaže ona, pa u vezi Kali je... Ja sam se digla brzinom munje. Onda je baka pričala i pričala i sve u svemu sam shvatila da ću najverovatnije u Kali ako teta Mira pristane i ako se sve organizira kak da se dođe po mene u Zadar... wink wink smijeh Ugl... To će bit valjda oko 5.8. jer 6.8. počinje Streetball a ja idem radi toga dole... Ajde dobro i radi Buovca, i Monike, Stefani, Dore, Enee, Larija, Rina... Uglavnom, ekipa je super! Ovaj put ako odem tamo ću uzet fotić i moram sve slikat, moram! Hehe, ajme nemate pojma kak sam hepi, jedino neznam kak ću bez neta i bez svih vas... Ma mogla bum to zdržat. Samo kaj će bit teže sve to sa nekim podijelit, napisat... Hehe, bit će puno toga za pisat kad se vratim... smijeh smokin

Nika mi je poslala razglednicu i fakat sam hepi kaj me se sjetila... Pa jebote pišem ko da bu dole bila do neznam kad a vraća se danas navečer... Ajde Nikich jedva čekam da se vidimo!! POOSA

Još jedna stvar... Malo sam si razmišljala o svemu i nekim ljudima želim zahvalit za sve dobro kaj su mi napravili u životu i za razdoblja koja nikad ne želim zaboraviti...
Prvo, želim zahvaliti Čaby, zato kaj je uvijek tu uz mene... I zato kaj me uvijek zna nasmijati...
Drugo, želim zahvaliti Niki jer da nema nje brijem da bi crkla...
Treće, želim zahvaliti Marku na svemu šta je napravio za mene...
Četvrto, želim zahvaliti cijelom mom bivšem 1c2 razredu jer su uvijek bili uz mene i zato jer su najbolji razred na svijetu i neznam kaj bi bez vas...

Eto, to bi bilo to...
Par ljudi se sjećam iz razloga jer me nikad nisu ostavili na cjedilu i jer su uvijek bili uz mene... I zato im VELIKO HVALA...

P.S. Jebote, ko da pišem oproštajno pismo... rofl

Ciao i kiss
wave kiss

[14:46 - 9 ]
Komentari | Isprintaj | #