utorak, 25.07.2006.

Nemam inspiracije... Ne...

Razmišljam (isuse pa ona razmišlja!) da si promijenim dizajn, ovo je sranje postalo... Previše ga ljudi ima... Neznam ono... Treba mi neš novo, crno i krvavo... Hm... Imam par dizajnova već pripremljenih ali nikak da se naviknem na njih... Oh, votever.

Danas je Čaby bila kod mene, pogledale smo zajedno dvije serije GILMORICE i ONE TREE HILL... eek Ko bi reko da ja gledam teve. Hm. Ali nemrete bez Chada... cerek Svejedno, mislim da je teve gadna stvar... Možda čak gora i od kompjutera... Ona vas potiče da kilujete ljude i takve slične stvari... Onak... Možda i da postanene homosexualci!! eekeeknono To ni dobro... Nene. Samo vi što više vremena provodite pred kutijom na kojoj i pišete. Mda.

Obečala sam staroj da ću ju naučit kak se piše sa svih 10 prstiju... Nemrem ju više gledat da tipka samo sa dva prsta. I još dok nađe slovo... Đizs... Ali ok, ne zamjeram joj. I ja sam jedva pisala sa dva prsta dok nisam došla u srednju i imala predmet daktilografiju... Kakti da će mi to trebat u pošti, yeah right. Malo obratite pozornost dal ženske tipkaju sa svih 10 prstiju ili sa dva, i još kad imaju one duuuge umjetne nokte... Bljak... nut

Sad gledam nebo i kuiš, narančasto je sve, izađem van, sve pred menom je narančasto... A dođe meni stara luda si, imaš narančastu majcu... rofl ja onak, ne. Ali onda se i ona uvijerila da je narančasto... A možda je i ona luda, možda je i ona imala narančastu majcu... rolleyes

Oh, well. Sutra sam cijeli dan doma, u četvrtak moram na neku kavu sa Čabyinim dečkima, nije da ja to želim ali... headbang blabla no nono A u petak idem na Ribnjak sa Jelenom i dečkima. A u subotu sam si razmišljala da odemo u Jamaicu... Nisam ziher ali, ko oče ić s nama nek ze predbilježi, glupo nam je ić solo... wink

Svi žele od mene neki filozofski post, je pa ljudi, kaj vi mislite kaj sam ja? Ajnštajn?? Đizs... Eto vam, post i ak vam se ne sviđa jebite se... wink

Ciao i kiss
wave kiss

[20:18 - 11 ]
Komentari | Isprintaj | #