subota, 22.07.2006.

Petak na subotu...

Naslov nema veze sa vezom... Uglavnom jučer sam se našla sa curama... Nije Wendy došla samo... Svi ostali su se pojavili na dogovorenom mjestu... Hehe, a baš nas je puno bilo... Ali jebeno društvo! smijehthumbup Svi smo se tolko raspričale da ono... Najviše je Iva pričala... Jebate... Kolko ona ima tih pričica... Ma super... =) Meni je odgovaralo slušat... Baš volim druge slušat, jelda Jelena? rofl Ugl... Sjele smo se u Paladium i tam si naručile neke Šejkove... Ja od bijele čokolade... Mljac... Pokraj nas su se sjeli neki likovi i tam su nas počeli zašprehavat ono dal smo iz Zagreba... LOL... A dođe Ija, ne, mi živimo daaaaleko, daaaaleko! rofl rofl rofl Ja u lom... Ugl... Poslje smo nekaj išle po trgu pa smo se sjele na Zrinjevac i tamo sam zvala Jelenu da ćemo doć u U3ne a ona veli da dođemo na glavni da bu ona došla tam. Mi onak, doro... Dođemo mi tam i nađemo se sa njom a Ija i Ina su otišle na vlak pa smo ostale ja, Zovak i Jelena. pa se ona dogovorila da se ide nać sa Cebom na trg i da bu došel neki Luka. Bio je pijan ko majka... Ceba zna Wendy!! Hehe, super je cura... A i pišala sam od smijeha dok sam slušala Luku kaj trabunja... Poslje je Zovak otišla a mi smo išli u Trezor tam kod Cebine sestrične ili tak neš... Poslje smo otišli na trg i pozdravili se i taman sam stigla na bus u 11:10... Čaby i ja smo se ispričale prek telefona i poslje sam ja otišla na net i pričala sa Jelenom i Juricom... Jelena znaš da te svi volimo!! Nebuš se ubila i takve šeme... Kaj si normalna?! SVI TE VOLIMO!! KUIŠ?? SVI!! A ja pogotovo... Nemrem vjerovat da sam prek neta našla takvu frendicu koju nisam imala ni uživo... Fakat si super i nikad te neću ostavit jer nemam razloga... Ajde bit će sve ok...

Danas se ne nalazim sa Hrcom jer ide kod bake... bang Idem sa Čaby do grada... A trebala bi zvat starog da mi da pare, da ja i Čaby odemo do Dubeca... I tak...

To bi bilo to...
Ciao i kiss
wave kiss

[12:42 - 6 ]
Komentari | Isprintaj | #