četvrtak, 20.07.2006.

...khm...khm... mda.

utorak, navečer, 18.7.2006.

Išla sam se nać sa Hrvojem. Onim iz Prečkog. lud nut bang eek Bljak. Veliki bljak. Ajde doro. Našli smo se kod jebene Ledo škrinje. I čim sam ga vidla sebi sam zmumljala u bradu: " Why?! Why me?!" Uglavnom... Išli smo se prošetat i ništa, sve je bilo ok. Dečko je čist dobar ali ružan, da. Kad smo se pozdravljali lik mi je pružio ruku, rukovali smo se i lik mi jedao kiss u obraz. Ja onak... headbang headbang blabla A i poooolaaaaakooo mi je ispuštao ruku, gadno... Poslje se nismo čuli... Navečer oko pola 12 sam išla po Niku na stanicu i uzela sam mobitel sa sobom za svaki slučaj. I dođe meni poruka: "Daj mi iskreno odgovori na ovo. Kad bi te ja zašpreho vani jel bi se barila samnom?" Ja onak... NE!! I niš, napisala sam mu nekaj i on je meni odgovorio ovo: "Bario bi te kad bi mi dala, ima još puno stvari koje bi ti radio..." Ja onak... NEEE!!! I niš mu nisam odgovorila niti neću, samo me strah da ga ne sretnem vani negdje... Neki pedofajl... Uglavnom, next thema!

srijeda, 19.7.2006

Išla sam se nać sa Jelenom i Čaby na trgu pa smo krenuli prema Uni u kvart pa smo fulale tramvaj. Ustvari smo išle sa dobrim tramvajem ali umjesto da smo sišle kod Cibone mi produžile u pičku materinu... Tamo kod Savskog sišle... LOL. Tamo smo čekale Unu da dođe pola sata, i krepale od dosade... Ja poludila... Kad odjednom vidiš Unu, polako se ona gega sa noge na nogu sa svojim prijateljem Damjanom... Otišli smo svi skupa do Knežije i tamo bili u nekom parkiću i zajebavali se i zajebavali... Onda smo polako krenule ja i Jelena prema U3nama a Čaby doma... U U3nama smo se klošarile, i onda otišle kod nje jer smo bile gladne... Pojele smo i kreule na komp... Tam smo se zajebavale sa Hereticom... Jelda Heretic? smokin party naughty NE DOLAZIMO NA RIBNJAK DANAS!!! Samo ti uživaj sa Nikom!! Pozdravi ju! naughty mah I zaspale smo oko pola 4...

četvrtak, današnji dan...

Ništa posebno... Išla sam od Jelene do bake pa smo riješile neke stvari... Sad je sve oke... Vojim te baka... cerek Uglavnom... Cijeli tjedan sam popunjena... Osim nedjelje, to mi je još ostalo slobodno... Ako netko nešto oče... Nedjelja je dan za to... smokin

Sutra cure iz razreda, u subotu bivši (Hrco), i tak, najvjerovatnije ćemo završit skupa opet... A znate kaj to znači... naughty

Idem sad... Neda mi se pisat više...

P.S. otišla mi je Nika na more, i nisam mogla vjerovat da će mi bit tako žao i da ću se rasplakat... Ali ok... Lijepo će se provest i bit će sve ok... Nikich... Moja malena... pusica!!

Ciao i kiss
wave kiss

[14:50 - 13 ]
Komentari | Isprintaj | #