nedjelja, 16.07.2006.

Ovakoc...

Ovo je fakat prisilan post kak bi July rekla... smijeh
Neda mi se pisat a želim nekaj napisat...
A neznam kaj...
Tak ću bezveze pisat dok ne napišem nekaj pametnog...
Da...
Ali to bi dugo trajalo...
Jaaaaaako dugo...
Ali već mi je dosadilo pa...
=)

U mom životu je veeelika paučina. Ništa se ne događa. Poruku na mobitel nisam dobila jedno 3 dana... Užas... Čaby je jučer valjda otišla na more. Svi su negdje a ja visim doma i na malom bazenčiću... Jebote... Fakat imam jeben život... Aha... Slušam Good Charlotte već punih tjedan dana non-stop i brijem da mi polako ide na živce... Počet ću nekaj novo slušat, ali kaj? Imate mi kaj za preporučit? Aha, nemate, i nemožete jer ste na FAKING MORU, GAD DEMIT... Oh, well...

Znate kaj mi nedostaje? Osjećaj ljubavi... Onak, kad ti nogice klecaju kad on prođe pored tebe i nasmije ti se i pogleda te tim velikim plavim okicama... Ah... Ne! Opet na njega mislim. NESMIJEM! Nikad više...
Želim bit zaljubljena... Ići van i upoznavat nove ljude... Jednog već jesam... naughty Sad si vi mislite ko je ON... buahahah, ma... Foget it...

Da bude zanimljivije ovakoc ću napravit...
Neću pisat ove postove dok mi se ne napuni barem 30 komentara... Ali ne tipa:
p
o
z
z
z
z...
Pa da to bude 6 komentara... Želim lijepe komentare... Onak, razumne i dubokoumne... I to ne samo od jedne osobe nego od par njih (30)... rofl
Ma vidite da trabunjam gluposti... Ali ako želite post... Buahahahahah...

Ciao i kiss
wave kiss

[12:45 - 25 ]
Komentari | Isprintaj | #