petak, 14.07.2006.

...nema naslova...

Čak se nisam javila u razmaku od jednog dana pa mi nedostaje piskaranje po blogu pa ono... Idem nekaj naškrabat kaj će mi se dat...

Danas sam se probudila u 10 i 30 jer me Vex (buraz od Nike) jebo u zdrav mozak sa mobitelom i zvonjenjem na vrata i obukla se, stavila svoje lećice, pojela nekaj i krenula prema bazenu. A je nam daleko bazen, 2 metra od kuće ali ok... Ne pravi ofkors... Neki srednji u vrtu nam je... Tam sam se pola dana sunčala i onda tek poslje u vodu... Jebote... Kako je hladna voda... Ali ok, pretrpila sam i poslje nam je bilo super... Bili smo Vex, Tina, Kristina i ja. Baš nam je bilo odlično, i voda je ok kad se navikneš...

Jučer me Jelena ubila kad mi je rekla neke stvari, fakat nisam znala kam bi sa sobom, kaj bi joj rekla, pomogla... Tako, da... Obećaj mi da nećeš više to radit! NIKAD!! Jesi čula?? Nisam danas išla u U3ne, ah. Sutra možda odem...

Eeeeee, da. Želim reć jednu stvar...

JURICA SRETAN TI 16. ROĐENDAN I NEKA TI SE OSTVARE SVE ŽELJE...
kiss party
P.S. Hvala na svemu onaj dan... wink I hvala kaj si mi frend...


Ljudi, skužila sam da mi manje komentirate nego obično, jebiga, neću tražit više komentara ali... OČU VIŠE KOMENTARA!!! GAD DEMIT... rofl

To bi bilo to...
Jedna pjesmica za kraj...
Svakako ju poslušajte...


Good Charlotte - We belive

There’s a woman crying out tonight
Her world has changed
She asks God why
Her only son has died
And now her daughter cries
She can’t sleep at night
Downtown another day for all the suits and ties
Another war to fight
There’s no regard for life
How do they sleep at night
How can we make things right
Just wanna make this right
We believe
In this love
We are all the same
Human in all our ways and all our pains
(So let it be)
There’s a love that could fall down like rain
(Let us see)
Let forgiveness wash away the pain
(What we need)
And no one really knows what they are searching for
(We believe)
This world is crying for so much more
We believe
In this love
We believe
In this love
So this world is too much for you to take
Just lay it down and follow me
I’ll be everything you need
In everyway
We believe
In this love
In this love
We believe
In this love
We believe
In this love
We believe
In this love


Ciao i kiss
wave kiss

[17:47 - 23 ]
Komentari | Isprintaj | #