nedjelja, 09.07.2006.

=)

Danas sam suuuuuper volje... Baš mi je dan prošao kak spada... Ujutro... Nisam se probudila... Probudila sam se po danu, negdje oko 12... Nisam mogla vjerovat da je već tolko sati... I niš, taman sam htjela ić u kupaonu, kad moja stara unutra... A dobro... Nema beda, pojela sam si nekaj i otišla na komp... Tak sam bila do 13:00, i u pidžami otišla jest ručak... Nisam imala kaj radit pa sam bila malo na netu poslje ručka pa sam išla na tuširanje pa spremanje... Pa je došla Tina pa smo otišle kod Jelene na posao... I tak... Jako je tebi zanimljivo sa Denisom... rofl E jebote koje provale leek ima... LoooL... Baš mi je drago kaj smo se vidle danas... =)
Nakon toga smo ja i Tina otišle doma i doleti mi poruka od Nike da idemo van, pa smo otišle van i do 11 sati smo bile tam kod Praljka... Pričale o svemu i svačemu i baš mi je godio razgovor... Onak... Pričale smo o smaku svijeta... Jebote... rolleyes

Uglavnom... Jedini koji me drže na ovom svijetu u zadnje vrijeme su Nika, Jelena i Dario... =) Volim vas puno!!!

Neda mi se pisat više...Pričam sa Dariom na msn-u pa mi je napeto...

Ciao i kiss
wave kiss

[23:05 - 3 ]
Komentari | Isprintaj | #