utorak, 04.07.2006.

...black velvet in the little boys smile...

Upravo sam se sjetila te pjesme, prejebena je... Uglavnom... Pa da počnem o današnjem danu...

U 12 sati sam bila ispred škole i našla se sa Jelenom i Martinom, a nisam znala da će nas tolko doć baš tada. Poslje sam skužila da su naši imali popravni iz matematike... A to su bili Basta, Wendy, Ivona, Jambra, Šiško, Bušićka, Fabek, Jebibor i Darac. Sve u svemu bilo mi je drago kaj sam ih vidjela. Kad smo se svi vidli i tak otišle smo na kavu u Conty, bile smo ja, Jelena, Ivona, Jambra i Wendy... Tak smo se neko vrijeme zajebavale i ja i Jelena smo otišle na stanicu za Borongaj. Čekale smo tramvaj jedno 15 minuta i u tih 15 minuta mi se dogodilo nekaj prestrašno. Mi tam stojimo i pričamo i neko potrubi, ja brijem nije to za mene pa se nisam ni okrenula. I opet neko potrubi... Ja onak, wtf? Neki sportski kabriolet crveni pa jebote ko iz svemira, prejeben je. A ono unutra WILLY i neki leek. rofl rofl E krepala sam. Vidiš ti za 2 min zove mene Willy... Konversejšn:

W: Ej, ti treba prijevoz?
R: Ma netreba, idem na Borongaj.
W: Ma daj odi s nama!
R: Ma Willy ne treba, idem samo do Borongaja.
W: Dobro, daj odi onda na kavu s nama.
R: Nemogu.
W: Dobro mogu te nekaj pitat onda?
R: Ajd.
W: Jel mogu dat onom leeku tvoj broj moba?
R: WILLLLYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!
W: Kaaaj??
R: Ma radi kaj očeš...
W: Dobro onda se vidimo, bok.
R: Bok.

I tak nakon 15 minuta vidiš doleti meni poruka... (Btw. Leek se zove Dario)

D: Bok! Dao mi je Willy tvoj broj. Prolazili smo s autom, bila si na stanici. Simpa si mi se činila. Ak hočeš jedan dan na kavu s Willyem i samnom, javi.
R: Hey. Budemo vidli. Imaš nice auto. Btw. Kolko godina imaš?
D: Ok, ti mi javi. Sutra i preksutra ne snimam nikaj tak da sam free. A autić je predivan, jedini u hrvatskoj, dovezao sam ga iz Amerike. Imam 22 godine. Ti?
R: A kaj snimaš? Imam 15 godina. Kaj ti nije niš Willy rekao za godine?
D: Završio sam filmsku akademiju u USA, tu sada snimam video spotove i radim na filmovima. Nije mi Willy rekao za godine, samo da te taj prvi srednje voli.
R: Da stvarno me voli prvi razred. Na čemu si radio zadnje? Na kojem spotu ili filmu?
D: Jaques Houdek - neka nova stvar, Antonija Šola - Zovem da ti čujem glas, Eni - Oči boje oceana (tak neš), i film na Sat1, i za dva tjedna počinjem snimat američki ratni film. Ali tek sam počeo, ima vremena, polako. Čime se ti baviš?
R: Tek si počeo?? Imaš dobar posao, svaka ti čast. Di si išao u srednju? Ja sam mažoretkinja.
D: Išao sam prvu godinu u Mioc, onaj smjer na engleskom pa sam dobio stipendiju i prebacio se u Danube International u Beču. Opa, mažoretkinja! Koliko dugo već?
R: Dvije godine. Koji si kvart, isti kao i Willy? Kak si upoznao Willy-a?
D: Isti kvart kao i Willy, a upoznao sam ga prek frenda. Svi se znamo ovdje i svih smo godišta pa... Koji si ti kvart?
R: Ja sam malo više od Britanca. Kak to da nemaš curu? Ili imaš?
D: Nemam curu. Neznam valjda se nije potrefilo. Netreba forsirati. Kad se desi, desi se. Glupa je recimo imati curu sam da bi mogao reći da ju imam. Tak mislim. Ti?
R: Nemam dečka. Bolje mi je solo. Full sam se razočarala u dečkima. Svi dečki s kojima sam bila su forsirali. I zato imam negativnih iskustava sa dečkima.
D: Onda svi ti dečki vjerojatno nisu bili pravi. Valjda si na krive naišla. Odi na kavu samnom, bez ikakve obaveze, nisam nikakav debil, prosjećan sam dečko...
R: Dobro, ja ti još sve javim. Čujemo se, ciao.
D: Može, pozdrav.

Onak... rolleyes rolleyes Kao prvo... Ima 22 godine... A Willy-a ću ubit sutra. bang rofl Joooj, kak mi uvijek nađe neke ono starije mater mu... LoL. Ajd dobro, nema veze... Idemo dalje...

ČABY MOŽE PRESPAVAT KOD MENE!!!!!!!!!!!!!!!!!
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...
Ja sam bila u šoku kad mi je rekla da joj je stara rekla da može... LOL
Idemp sutra u U3ne i ostat ćemo do nekih 11, pol 12... thumbup thumbup thumbup naughty
Jedva čekam da sutra sve riješim sa Celićem i tak... Napokon...

To je to...

Ciao i kiss
wave kiss

[17:39 - 10 ]
Komentari | Isprintaj | #