nedjelja, 02.07.2006.

Ko je tu lood?

Samo mali dodatak na ono kaj se jučer dogodilo...
Jučer me Nika nagovorila da odemo malo do grada i niš, tak smo se šetale i prođe 6-ica. Konversejšn:

R: Vidi 6-ica.
N: I kaj sad?
R: Niš.
N: Pa kaj ti 6-ica znači?
R: Pa U3ne. =)
N: Ajmo do U3na.
R: AJDEE!!
N: Ma samo sam se zezala, niš ozbiljno.
R: Daj ajde zovem Jelenu. I vidla buš Celića.
N: Ali samo ju pitaj dal je vidla Celića, ak ga nije onda nejdemo.
R: Ok. Ok.
(konversejšn između mene i Jelene, blablablablabla)
R: Idemo u U3ne.
N: Jel ga vidla?
R: Ne. Ali sam joj rekla da dolazimo za 15 minuta.
N: A neeeeee.
R: Da. (korisnica je sretna ko nitko do sad) =)

I tak smo otišle do U3na. Jelenu sam prepoznala na udaljenosti od nekih 500 m. Onak, sva u crnom, starke, sjedi na podu, ma pravi KLOSHAR. rofl rofl Krenule smo prema parkićima tražit Celića i nije ga bilo. Niš naravno ko bi ga zvao nego Romana. Konversejšn:

R: E bok, di si ti?
C: Ko je to?
R: Nije bitno, di si?
C: Pa ko je to?!
R: PA ROMANA! (GAD DEMIT)
C: Aha.
R: Di si?
C: U Sopotu.
R: Ajd dođi u U3ne.
C: NEĆU, ajd bok.
Korisnica mu je poklopila bez pozdrava i počela psovat sve živo i neživo zbog dečka koji je tako bahat i kretenoid je usput...
Uglavnom, još smo malo sjedile na klupici (neznam kak se zove. rofl ) i krenule prema podhodniku. Odjednom se Jelena zdere evo Celića. Svi su se usplahirili a meni je srce počelo lupati ko ludo. I ja i Jelena prve krenule prema njemu i zderemo se BOK CELIĆ, on nama bok i to je to. Odjednom čuješ Bojana kak se dere Celić, evo ti Romane. I niš, naravno sjele smo se tam kod podhodnika na klupicu i onda je Bojan viknuo Martini da ju treba. Martina je otišla kod Bojana i kad se vratila rekla je samo ovo: "Celić je reko da još uvijek želi bit sa Romanom" Ja onak... eekeek KAJ?! JOŠ UVIJEK?? kaj mu znači još uvijek?! Uglavnom... Poslje nije bilo niš, samo kaj su nas zajebavali za to kaj smo se ja i Jelena upoznale prek neta. I tak. Niki je prekipilo i otišle smo prema podhodniku i onda se Bojan zderao da me Celić treba nasamo. Ja onak, ak me do sad nije trebao, dok sam bila tamo onda me ne treba ni sad kad idem doma, i otišle smo na tramvaj. Poslje sam zvala Jelenu da mi kaže kaj je bilo i rekla je da se zderala na Celića da kak može bit takvo đubre prema meni i tak... Ma užas... Idemo ja i Čaby u srijedu u U3ne i idem riješit to sa njim za vjeke vjekova amen. lud Jučer navečer mi je bilo fakat užasno. Nije htio ni pričat nit niš.

Image Hosted by ImageShack.us

I to je to...
Ciao i kiss
wave kiss

[15:33 - 12 ]
Komentari | Isprintaj | #