četvrtak, 29.06.2006.

naughty Aha... naughty

Malo sam se igrala sa dizajnom i eto vidite kaj sam napravila... smijeh Nadam se da vam se sviđa... Meni je ok... Puuuno vremena sam potrošila na uređivanje bloga pa sam se sjetila da trebam napisat i post... Hehe.

Jučer sam nakon sat vremena otišla doma. Niš posebno. Sve u svemu ok. Onak... Nije moj tip. Ne. Niš, nema veze. (Kako se tješim, lol)

Jučer navečer smo ja i Čaby pričale sveukupno oko 3 sata na telefon i tako smo našim starcima prouzročile mnogo gadnih minuta koje moraju oni plačati... Jebiga... Sry mama... smijeh
Ma uglavnom pričale smo o svemu i svačemu, većinom o dečkima i o tome dal da odemu sutra na podjelu svjedodžba od 1.b ili ne. Pala je odluka da idemo. Pa kaj mi može bit? Samo ću vidjet par debila, malo se smijat Luki i bit živčana zbog Celića ali nema beda... burninmad Mda. Probala sam nagovorit Jelenu da ide s nama ali njoj se neda dić... nono wink Lol, ma samo ti spavaj dijete... Trebat će ti sna za mene... Meni se nebu sutra spavalo navečer... Di ja spavam?? Where do i sleep?? eek rofl
Joj jedva čekam sutra, bit će jebeno... Samo da nisam doma... Što dalje!! U3ne su zakon... smokin naughty
Možda sutra idem po pare od starog pa ćemo ja i Čaby otić na Borongaj da si kupim jednu majcu i tak... Bit će ok.

Nemam više snage pisat, sva sam u govnima... Mislim da ću dobit mengu... no no bang

Ciao i kiss
wave kiss

[14:52 - 13 ]
Komentari | Isprintaj | #