nedjelja, 21.05.2006.

Tak toliko...

... da se javim... yes Nemam inspiracije za pisanje... Jedva sam staru nagovorila da me pusti malo na net... Kad vidim da mi forum ne radi... headbang headbang Ma užas... Ali dobro... Dogovorila sam se sa Busted da se vidimo u srijedu kad idem u Pulu... Ali tada mi je došla još jedna djevojka... smijeh Miramax a.k.a. Maja... I ja glupača zaboravila da je i ona iz Pule pa ću se i sa njom upoznat... Weeeee... Jedva čekam da ih upoznam... A one će zauzvrat vidjet Hrvoja... Pa da vidim kaj misle o njemu... rolleyes

Jučer navečer sam malo uređivala boxeve da lijepše izgledaju slikice... Neke sam maknula, neke sam stavila nove i tak...

Još nešto kaj sam jučer radila... Gledala sam Eurosong... bang lud nut katastrofa... Najgora pjesma je pobijedila... Uopće mi se ne sviđa... Pobijedili su samo zato jer imaju kakti dobre kostime... Ali inače... Da barem imaju neki glas... Ali ko voli nek izvoli... Meni bi bilo bolje da je pobijedila Makedonija...cerek Ajme, pjesma ja zakon...

I to bi bilo to... Sve više i više sam počela razmišljat o jednoj osobi iz prošlosti... Zakaj se to meni sve vraća nemam pojma... Ma nije to niš, i hope so... Ali zašto baš ta osoba? Dont know...

Btw. Ljudi ja vas preklinjem...
Ako netko ima pjesmu od Makedonije: Elena Risteska - Ninanajna
i pjesmu koju puštaju na reklami od Studene nek mi pošalje, mooooolim vas... Pjesme su mi zakon... Pogotovo ova Ninanajna... yes

To bi bilo to...
Pozdravljam ovaj put i BUSTED i MIRAMAX mah

Posebni pozdravi: ČABY, UNA, JAMBRA, GRBA, NATA, BEKY, TONKA, FANIKA, BASTA, WENDY, ZOVAK, INA, IJA, ANA, MONIKA, ANDREA...

Ciao i kiss
wave kiss

[18:20 - 16 ]
Komentari | Isprintaj | #