srijeda, 10.05.2006.

Ne vjeruje srce pameti...

Love is in the air.... cerek Ah...
Di god dođem di god sjednem di god pijem kavu, di god prolazim, samo se čuje volim te, želim te... Ljubav je fakat u zraku... Super je, pogotovo jer sam i ja zaljubljena... cerek

Danas je bilo i dobro i loše u školi.
Prvo, bila je kučka Ana s nama u smjeni, inače Ana a.k.a. obrvata, Andrea, nisi niš propustila u vezi nje, osim kaj me užasno živcira to kaj se počela družit sa Hrvojem i to kaj uvijek kad me pozdravlja onda me ne pozdravi sa običnim bok, nego ciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao... Đizs. lud Nek se ubije. Poslje je bilo bolje jer je Celić došao u školu pa sam imala zanimaciju. Naravno, gledat ga... Celić nije bio na blogu jer se nebi ovako ponašao u školi kak se danas. Eh, popiknuo se na tepih kod ulaznih vrata dok nam je po 50 put vikao bok bok bok... rofl rofl E krepala sam. Ispravila sam novčano na 2. Imam još samo matematiku... bang Zadnji sat smo imali praktičnu i bilo nas je 8 samo. Ali ok, pustio nas je malo prije zvona, nekih 5 min. Otišle smo van i sjele se. Tada je došao EL ON: Celić... cerek cerek cerek Stao se metar od mene i gledali smo se (jebote zvučim ko 5-godišnje dijete), niš uglavnom nekaj je kenjao tam sa frendom i onda je zvonilo. Krenuo je prema unutra, a ja sam ga naravno gledala. Okrenuo se i nije micao pogled s mene. Ni ja s njega. Dok nije ušao u školu... cerek cerek cerek Jedva čekam sutra. Imamo tjelesni a njihov je razred jaaaako nisko pa nas mogu gledat. A kako ja ne vježbam, sjedim na klupi... Celić i ja ćemo moć pričat i tak to... cerek smijeh Ma jedva čekam...

Malo sam pričala sa curama i eto WENDY i ZOVAK, pozdravljam vas... smijeh
Kao i ČABY, UNA, JAMBRA (ozdravi brzo!), GRBA, INA, IJA, TONKA, BEKY, NATA, BASTA, FANIKA...

Eto idem sad nekaj drugo radit...

Ciao i kiss
wave kiss

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

[17:10 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #