utorak, 09.05.2006.

kašlj kašlj...

Kakti je "Celić" došo na moj blog... Pa onda odgovori, dečec... Reci od kad si danas imao školu? Reci koju si boju majice imao?? A?? Nemaš pojma, a to je zato jer nisi Celić. Pih... Đizs...

Nije se niš zanimljivog danas događalo... Nije bilo NJEGA pa ono... party cerek I da... Zaljubljena sam u njega. I ako neće niš bit nek mi odma kaže. Kaži mi Celiću, oš il neš? smijeh Kak bi reko Miloš... rolleyes Uglavnom... Nemam više kaj za reć... Menga me jebe u zdrav mozak... puknucu puknucu headbang burninmad blabla Lonac me jebo danas. Počel mi je govorit da sam cujica... (prevod=curica) nut Žac mi je skoro opalio šamar dok je lamatao rukama pred menom... I tak... Ma sve u svemu faking boring...
Hrvoje me nije pozdravio dok se nisam zderala BOK HRVOJE. Onda je samo reko bok. I ošo. Isuse, fakart neznam kaj da pišem... lud

Idem.
Bojim se bilokaj pisat da "Celić" ne pročita...bang

Ciao i kiss
wave kiss

[18:00 - 1 ]
Komentari | Isprintaj | #