ponedjeljak, 01.05.2006.

Hm.

Malo sam si razmišljala i želim svirat bubnjeve. smokin Koja izjava jelda? Nego, malo sam slušala neke pjesme i sviđa mi se taj neki ritam bubnjeva, super mi je! Samo kaj je stara rekla da su bubnjevi jaaaaako skupi i da bi prvo trebala na instrukcije iz toga ali se nema para pa ono... bang Sutra stari daje lovu pa Romana ide u šoping. Par stvari kaj si trebam kupit i napravit:

1. BON
2. PUDER
3. DEZODORAN (ODE MI OVAJ)
4. POKAZ ZA 5. MJESEC
5. SLIKE IZ RAZREDA I GAP SLIKE (HRVOJE) naughty
6. OČU SI OPET BUŠIT UHA
ima još puno...


I evo vam neke stvari o Celiću i Hrvoju:

Razlozi zašto BI TREBALA bit sa Celićem:

1. Oči
2. Smajl
3. Faca, pjegiceeeeeee
4. Simpa je
5. Jer se i ja njemu sviđam, valjda
6. Zna se zajebavat, ne shvaća sve ozbiljno


Razlozi zašto NE BI TREBALA bit sa Celićem:

1. Hrvoje
2. Frendovi, i pritisak
3. Puši (??)
4. Trajalo bi kratko


Razlozi zašto BI TREBALA bit sa Hrvojem:

1. Smajl
2. Faca
3. Zajebant je
4. Simpa i sladak je
5. Jer ga nemogu smislit s drugom


Razlozi zašto NE BI TREBALA bit sa Hrvojem:

1. Celić
2. Ubile bi me cure iz škole, prebile na mrtvo ime
3. Njegovi frnedovi
4. Ne traži vezu
5. Kratko bi trajalo
6. Neznam dal bi ostali frendovi



Eto, to bi bilo to. A sad se ja kakti trebam odlučit... Da ziher...
Obadvojica su isti, mater im... lud

Aj ljudi uživajte...

Ciao i kiss
wave kiss

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[16:37 - 11 ]
Komentari | Isprintaj | #