utorak, 25.04.2006.

Samo prolazna faza...

PUNK faza... smijeh Danas sam u školi bila obučena ko rokerica a.k.a. punkerica. smokin Ma uglavnom cure iz razreda su bile oduševljene a cure iz viših razreda su samo gledale ko da sam pala s marsa. Nikad me nisu vidle u takvom izdanju pa ono. rolleyes Još jučer sam bila "šminkerica" a danas crna šminka, starke, lanci i kravata! Da, da, kravata na kojoj je bedž FUCK OFF UGLY. smijeh smijeh Ma meni je ok, ali nisam se baš osjećala "ugodno" u tome, onak svi su buljili u mene i to. lud Iz računalstva imam zaključenu dvojku i reko je da mu više ne dolazim na sat, poslje su i cure tražile da im da 2 i dao im je i reko da im više ne dolaze na sat, tak da nas je pola otišlo van. wink Nikog nije bilo s nama u smjeni pa je bilo dosta dosadno. Ne dosta nego cijelo faking vrijeme! Nakraju je napokon došo Hrvoje. smijeh I bila sam fakat oduševljena njegovom reakcijom na moj "styling". Prvo mi je DONIO CD!, a onda sam ga pitala dal ima nekaj protiv toga kaj sam se danas tak obukla i reko je da nema i da je "baš fora"... smijehsmijehsmijeh Ja sam umrla. Poslje smo se zajebavali. Pitala sam ga kolko ih ima u razredu, onak, bezveze. I reko je 27 i pitao dal se mislim preselit u njihov razred. Rekla sam da ne i pozvala ga da se on preseli u naš razred. Reko je da neće jer mu je dobro bit tehničar telekomunikacija i tak to. Stalno smo se zajebavali za to da odemo jedno kod drugog u razred i tak. smijeh smijeh smijeh Drugi odmor je došo i Celić ali me nije pozdravio nego me gledao i niš. rolleyes namcor A neznam. Sutra će bit bolje kad valjda budu s nama u smjeni i kad ću se normalno obuć. Sutra se slikamo. bang bang bang headbang Ma užas, baš mi se neda. A i uvijek ispadnem debilno. Kaj će mi slika kad me moš vidit uživo?? smokin smijeh naughty LOL. Drugi odmor je došo Hrvoje kod mene (opet) i pitao kaj sam ja sad postala rokerica, a Vlatka se zdere na njega i kaže IDIOTE TO SE ZOVE PUNK. rofl rofl Ja sam mu samo rekla da ne i da me je to samo puklo danas i da ću sutra opet bit ona stara. On je reko da si je baš razmišljao o mojoj kravati. Eeee, da. U vezi kravate. Gledao me i odjedamut je krenuo sa rukom prema mom trbuhu i ja sam se naravno trznula i refleksno odmaknula. A on veli, pa neću ti niš, samo da vidim kravatu. Počela sam umirat od smijeha. rofl rofl I tak. Bilo je ok samo da oni idioti iz Celićevog razreda nisu meni vikali po hodniku METALKA UUUUUUUUUUUUUUUUUUU... burninmad rolleyes lud Idioti. Uglavnom... Glupo mi je zato jer me Celić nije pozdravio a ja sam rekla iz ZAJEBANCIJE Matiji da mi se sviđa Hrvoje i nadam se da Matija nije to reko Celiću pa da je zato bio takav. Ma ja se uvijek bojim tih gluposti a sutra ćemo si bit super i razgovarat ćemo i sve... cerek naughty

Andrea je gledala blog danas i baš joj nisu ok ove slike... Meni su zakon... Volim takve gothic slike... nono I tak...
Pa ću vam dat dvije slikice i uživajte...

Image Hosted by ImageShack.us
Lijepa slikica za zaljubljene...

Image Hosted by ImageShack.us
Benji iz Good Charlotte-a... cerek


Posebni pozdravi: UNA, JAMBRA, GRBA, ČABY, DAJANA, IVA, INA, ANA, TONKA, NATA, BEKY, FANIKA, BASTA, MONIKA, ANDREA... mah

Ciao i kiss
wave kiss

[17:10 - 7 ]
Komentari | Isprintaj | #