ponedjeljak, 24.04.2006.

Kad ti se sreća osmjehne...

i nakraju počne padat kiša... rofl Zajebavam se...
Eto, napokon je došao i dugo očekivani ponedjeljak. yes Ne da sam htjela vidjet profesore i neke predmete, već frendove i par posebnih osoba... rolleyes Neznam kaj da vam kažem osim da sam prvo vidla onu osobu, to je Celić... bang I ispričao mi se zato kaj nije mogao doć u kino. I tak. Nisam mogla da mu ne oprostim jer je sam došao do mene i tak me gledao tim svojim okicama da ono... cerek Nisam mogla da se cijelo vrijeme ne cerekam ko luda... Ah jebiga. Prva dva sata sam markirala i otišla sa Dajanom i Čaby na kavu, tam smo srele Grbu i Bešlu pa smo bile sve skupa zajedno... Poslje sam došla u školu i tam nisam imala geografiju jer sam mu dala biografiju svoje osnovne škole i to je čitao cijeli sat, pa me poslao da mu pred kraj sata kopiram neke karte i tak to... Uglavnom super... Njemački ništa, i TKP ništa... Ma sve u svemu ništa. Pod novčanim sam bila vani jer mi nije bilo dobro pa sam si išla kupit pizzu, od tog sam pojela par griza i niš, opet mi bude zlo. I onda mi se dogodi još veća pizdarija i dođe Crni sa svojima van i sjedne se klupu preko puta naše. burninmad I onda su se prebacili na klupu do naše i nekaj stalno komentirali, kaj ja znam... Idioti, ma nisam ga ni dva puta pogledala!! A on bulji ko tele. lud Ma boli me kurac, poslje je došao Hrvoje (ošišao se) no A šteta, ali nema veze, dobro izgleda... yes I ispričao mi se zato kaj mi je zaboravio vratit CD-e i tak to. I reko mi je (sam, nisam mu ja niš rekla!) da ćemo ić na kavu sad jedan dan... Ja sam cvjetala... cerek Sjedila sam na klupi kad su došle moje cure iz razreda i legla sam se na Anu a vidim da Celić gleda, i okrenem se, pogledam ga, i on se tak slatko nasmijao, slađe nego kaj je god mogo... cerek I onda mu je bilo bed i okrenuo se. Ah... Šta ljubav radi od čovjeka... smijeh cerek Odem ja u razred, barem kolko sam mogla i vidiš ide Crni za nama. I onda skužim da je u razredu ispod nas i stane se ispred razreda i gleda. Pa daj se ubi dečko. Prvo me odbije 2x i onda gleda u mene ko tele u šarena vrata. Ma POKOPAJ SE LAGANO POLAGANO NJEŽNO... burninmad burninmad burninmad Onda sam otišla kod ortodonta jer nisam bila dosta vremena, kojih hmmm, 8 mjeseci i rekla mi je da mi zubi ok izgledaju! eek eek Ja sam bila oduševljena. A nisam nosila aparatić 8 jebenih mjeseci... Pih... Ovo je dobro... Samo kaj mi doljnji zubi nisu baš za pohvalit... Ali ajde... smijeh LOL


Ovaj tekst sam pročitala kad sam išla jedan put u Utrine kod Celića:

STARO ČEŠKO SAM TI MAMU. KO TENK I PEGLICA. MAMA TI JE SESTRA.
Ja sam krepavala od smijeha kad sam to čitala. Ak netko kuži o čem se radi nek mi napiše... rofl rofl rofl rofl


Evo bisera od profesora iz krvatskog:

DABOGDA TE MAMA NAŠLA U ĆEVAPU! rofl rofl rofl


I ovo sam danas pročitala u busu i prepisala si:

ODKAD SAM SE U TEBE ZALJUBILA, KAO DA SAM NEVOLJU POLJUBILA.
SVE RIJEKE TEKU PREMA MORU, SAMO JA KAO DA ČEKAM U ZATVORU, ČEKAM DA MI SUDE, ZBOG LJUBAVI LUDE.
ONA, ONA JE KRIVA, ŠTO SAM PIJAN I LUD I ŠTO JE VOLIM UZALUD.

Super su mi te rečenice...
Eto to bi bilo to za danas...
I btw. nisam popularna isuse, sve sam samo to nisam... nono namcor

Posebni pozdravi: UNA, JAMBRA, ČABY, NATA, TONKA, BEKY, BASTA, FANIKA, INA, IJA, ANA...

I naravno slikice:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ciao i kiss
wave kiss

[19:00 - 7 ]
Komentari | Isprintaj | #