subota, 22.04.2006.

Uh la la la

LOL rofl rofl
Ostala mi je ta pjesma u uhu kad sam ju čula na nekom blogu... lud
I tak...

Eto, samo da nešto malo napišem kaj će bit danas. Idemo Čaby, ja i još dvije osobe s nama u kino... wink Nisam mogla izdržat da ne kažem da ide još netko s nama. Jedna od tih osoba nas je pozvala u kino i mi smo pristale i tak, nema se tu kaj puno za reć. naughty

Danas sam se probudila u 13:00 jer sam bila budna do pol 5. Pa kaj?? Pogledala sam dva filma, jedan se zove "Kažnjenik" i zakon je film, a drugi je "Žal" di glumi DiCaprio. cerek Ima nice blue eyes... thumbup Stara je popizdila zato kaj sam se tak kasno probudila, a nisam ni doručkovala ni niš, još do sad nedavno sam bila u pidžami. Ah... bang Sad bu došla Čaby. Zaposlila sam ju, rekla sam da mi kupi 1 mlijeko i 1 kruh jer ja nemrem do dućana zbog srca, jebemti riknut ću, ali zato postoji moja Čabyica... smijeh smijeh Fala Čaby... thumbup

Mmm, kaj još? Aha, da. Ja i Ksenija smo nekaj pričale o Knet blogu ali nismo baš previše imale ideja za blog. Sutra idem skočit do nje dole (živi ispod mene) rofl pa ćemo nekaj smislit. Imam ja par ideja ima i ona i to ćemo stavit pa da vidiš... cool

Evo vam NEŠTO:yes

ONA i ON

ONA - voli njegove plave oči, kada ju gledaju sa puno topline i strasti. Voli njegov predivan osmijeh koji može otopiti santu leda... Nije joj bitno to što je malo zbunjen i uvijek sramežljiv, naprotiv ona voli kada ON samozatajan... Ali ne previše! Voli kada mogu razgovarati o stvarima koje je ona samo sanjala, kada sanjare o zajedničkim putovanjima i tome da budu zauvijek zajedno...

ON - voli njeno lice kada se smije i kada plače. Nije mu bitno ako joj je razmazana šminka po cijelom licu, ona će uvijek ostati njegova najljepša djevojka. Voli njene tople smeđe oči i njezine usne kada se spoje sa njegovim... ON voli i njezine ruke kada se isprepleću sa njegovima i kada ONA spava a gleda ju samo sa jednom jedinom željom... Da budu zauvijek zajedno...


Razmislite... Voljena osoba može brzo nestati iz vašeg života zato ju čuvajte kao što nikog do sada niste čuvali, njegujte tu osobu poput nježnog cvijeta i nemojte dopusitit da uvene, nikad....

Par slikica i to je to...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ciao i kiss
wave kiss

[16:35 - 6 ]
Komentari | Isprintaj | #