petak, 21.04.2006.

Sunce, sjeno, par čušaka i jagode...

Eto.
To je to. Zajebavam se. nut
To je jedan film kolko se meni čini pa mi se sviđa naslov... bang

Uglavnom... Danas sam se našla sa Filipom i bilo je ok. Onak... Čudno mi je bilo u početku jer lik uopće ne izgleda ko na slikama. Plav i viiiiiisok je 186 tak da ono... Sve u svemu ok. yes Išli smo po gornjem gradu i završili kod mene u šumi i kod mene doma. Stara gleda ko mutafa ali poslje je rekla da je ok. thumbup Mislim da smo sve teme prešli i iscjedili onaj dan na icq-u pa nismo imali o čemu baš razgovarat. Platio mi je piće i HVALA FILIPE. party I tak, neznam još kaj da kažem... To bi bilo to. A luda sam jelda? nut lud
Najvjerovatnije će se on i Nika nać jel bi ju on htio upoznat i tak... Možda nekaj i bude... naughty dead
I tak, došla sam doma umorna od šetanja i noga me boli ko luda... Sad maloprije sam razgovarala sa Čaby i dogovoreno je sutra za kino sve i tak. Bit će nam zakon... thumbup

Evo par slikica... wink
I to bi bilo to... Kaj ja znam...
Sutra moram napisat lektire dvije i preksutra dvije i tak. Dolazi Čaby kod mene u pol 5 tak da se spremimo i idemo u kino ko dame (moš si faking mislit, sve smo samo dame ne) rofl rofl bang rolleyes lud

Image Hosted by ImageShack.us

Lijep razgovor...


Image Hosted by ImageShack.us

To sam si htjela istetovirati, ali mrzim bol pa ono... lud


Ciao i kiss
wave kiss

[19:53 - 3 ]
Komentari | Isprintaj | #