ponedjeljak, 17.04.2006.

E pa...

Mislim da je vrijeme da objasnim dragoj naciji kaj je uopće bilo...
Matija mi je poslao ujutro mail na kojemu piše upravo ovo:

"za celica i hrvoja necu nista vise govoriti jer
sve sto kazem za tebe nije istina,a ja sam to cuo vlastitim usima
od covjeka koji se tebi svidja

ti si ispala tak glupa i naivna kada si pristala
doci u njegov kvart"

To je bio prvi mail, onda sam mu ja odgovorila i dobila ovo.

"gle znam da ti je dosta, i meni bi ga bilo.
on ti je svojoj ekipi u kvartu htio pokazati kak
njega cure u skoli vole i kaj sve rade za njega
on ti je idiot...."
I kak se ja nebi živcirala?! Kak?? burninmad Ma za popizdit. I jesam glupa. Priznajem. Ali da će me tak... Ma... Zaboravimo Celića na trenutak. On će dobit u školi svoje. Tj. tako ću ga osramotit pred frendovima da neće više znat za sebe... burninmad

Jučer navečer sam se dopisivala sa Hrvojem... rolleyes
Evo vam cijeli konversejšn...

R: Da nebi mislio da sam nesposobna pišem ti ja umjesto Ivane pa te pitam kaje to bilo sa Matijom i kaj on brije za tebe i mene da mi nismo frendovi?
H: Reko sam da ti je frendica dosadna i ponaša se ko da ti neznaš sama pitat nešto, a znam da znaš. Nasmijao se zato šta zna da u većini kod mene nema ženskih prijateljstava. Njegove dvije frendica koje su mi bile baš frendice i ništa više su mi postale cure tak da ti se sa razlogom nasmijao.
R: Ma dobro nije zato, nego je on reko da ti mene ne smatraš frendicom, nego nešto drugo, i reko je da se ja bacam na tebe!
H: A nemoj se ljutit zbog gluposti, pa zajebava te :) Reci ti njemu da se i bacaš po meni i kaj ti može. Izmisli mu šta hočeš :)
R: Ok, ne ljutim se nego mi pomalo već ide na živce. Budem ja već nešto izmislila. :)
....................
R: Nego, ti meni duguješ kavu pa sam mislila ako imaš vremena da odemo na kavu? U utorak?
H: Budemo se dogovorili, počeo sam raditi nakratko preko praznika tak da nisam 100% siguran da ću moć u utorak.
R: Izvlačiš se. :) Ali dobro, vjerujem ti na riječ.
H: A iz čega bi se izvlačio? Radim u dućanu sa mobitelima kod strica, šparam za motor pa moram raditi, al ću nać vremena. Ko bi sve išao?
R: Neznam za Ivanu ali ako ona nejde onda samo ja i ti.
H: Dogovorit ćemo se, laku noć....

nut

E, onda dolazi na red današnji dan. Poruka od Hrca (bivšeg):

"Želim ti reći da opet želim bit s tobom, a ti odluči"

bangnut

Neznam kaj da više napišem. Cijeli život mi se zakomplicirao. Nitko me neće, osjećam se odbačenom. Kaj ja znam. Osim bivšeg koji me dosta zna pa ono... Ili zbog mog izgleda... burninmad Idiot...

Kaj da vam kažem... Ima nekih dana kad sam hepi a ima nekih dana kad mi svi idu na kurac, a to je današnji dan... pa ono...

Nadam se da će jednom doć neki pametan lik i da ćemo bit skupa i ne na tjedan dana nego malo više... Ali to su samo snovi... Ili ne?

Ciao i kiss
wave kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


[14:46 - 10 ]
Komentari | Isprintaj | #