nedjelja, 16.04.2006.

Sretan Uskrs svakome... :)

Ok... Pa da krenem... Odma da vam kažem da sam danas dobre volje... smijeh Fakat mi je nekak, kaj ja znam... ok vrijeme... Iako pada kišica i to... rolleyes Whatever... Nego...

Danas sam bila sa bakom i starom na misi u Petrovoj. Vidla sam svoje cure tamo... Martinu, Moranu, Kristinu, Nikolinu. Vidla sam i Luciju, pa sam joj zaboravila reć da mi pozdravi malog Brizara... cerek rolleyes Fakat mi je super kaj sam ih vidjela. wink Cure su se tako proljepšale da ono... I tak ja vidim Žaju... rolleyes Cure su na smrt posvađane sa Žajom pa nisu bile presretne kad su nju vidjele. Poslje meni ona veli kak je vidla cure i rekla kak su glupe... blabla Kako mrzim kad svi meni govore o drugima. Riješite to sami a ne sve tračarije meni govorit... Nije to dobro. Ja to odma izlajem. rofl Zajebavam se. Nebudem ovo nikom izlajala. Ne... Samo kaj sad za ovo zna pola Hrvatske- one koje imaju kompjutor i oni koji uopće čitaju moj blog... rolleyes Onda možemo smanjit na nekih možda 10 ljudi. no Ah... Life goes on.

I tak smo došli do dijela da sam bila kod bake i da je došo stric Ino pa smo pričali i tak, nije mi se dalo bit više u kuhinji i ošla ja u sobu i gledala TV, kad najednom vidim svoj najdraži film koji nisu prikazivali dosta vremena- GOONIES!! Zakon film... Trebali ste ga pogledat ak niste... Snimljen je 1985. ali je zakon. thumbup Svakako ga treba pogledat.

Da, kad smo već bili kod crkve zaboravila sam napomenuti da sam danas prvi put u životu prošetala štikle (čizme) po ulici do crkve i natrag. Osjećala sam se... osjećala sam se... nekak... viša... rofl rofl Ali me poslje tako bolila noga nut tak da ću te šuze obalit fakat samo za POSEBNE prilike...

Najbolji dio dana mi je bio kad sam dobila poruke od Hrvoja... wink Napisao mi je: "SRETAN TI USKRS I SVE NAJBOLJE!" Hehe, iako je to bila samo čestitka za Uskrs imala sam osjećaj da me ipak nije zaboravio danas i da mu ipak nešto značim u tom jadnom životu... Isuse počela sam brbljat gluposti... headbang bang lud Luda sam... NE slušajte me... rolleyes

Sad maloprije mi je i bivši (Hrco) čestitao Uskrs... I naravno, on nebi bio on da mi nije nešto usput napisao... rolleyes bang Pa evo... :
"Ej, Sretan Uskrs. Kak si. Kad si sama doma da dođem da se malo mazimo jer mi nedostaješ ti i tvoji zagrljaji." Onak. Bljuč, bljuč. Ali dobro, dogovorili smo se za srijedu da idemo u Maximir. Možda nekaj i bude... nut

Nemam više kaj za dodat... Još samo da napomenem da moram sutra do Britanca otić da si kupim novi Ok da vidim jesam kaj osvojila... (moš mislit) i da si kupim bon jer nemrem bez bona. To je nevjerovatno. Hrc i Hrvoje meni uvijek pošalju poruku kad sam bez bona... Grrrrrrrr... headbang rolleyes

To bi bilo sve... Uživajte dok možete...
Ciao i kiss...
wave kiss

[17:20 - 11 ]
Komentari | Isprintaj | #