subota, 15.04.2006.

Pih...

Nemam baš puno za pisat osim da sam jučer gledala Pasiju i dobro razmislila o tome kaj sve radim a nebi baš trebala... Uglavnom film je ono... Fakat je ko u stvarnosti... Naravno, ja kao ja, plakala sam... Ali ovaj put sa nekakvim razlogom a ne bezveze, jer ipak, to se jednom stvarno i dogodilo...

Nego... Nitko mi se ne javlja. Matija ne šalje mail. Celić ne odgovara na poruke... Fakat mi ih je dosta i smirit ću se u vezi tih idiota iz škole i nać nekog normalnijeg... thumbup

Danas sam prvi put nakon duuugo vremena uzela usisavač u ruke i usisala cijeli (dobro ajde pola) stana. Fakat sam poslje bila umorna i išla sam se istuširat i obavit "kupaonu", kak ja to volim reć, sad se osjećam svježe.... rofl mouthwash

Nema previše novosti tak da... Sutra je Uskrs ak niste znali... rofl rolleyes I tak...
E,da. Danas je jednoj osobi 17 rođendan... Pa ono...
SRETAN TI ROĐENDAN MARKO I SVE NAJBOLJE... PUNO ZDRAVLJA SREĆE, LJUBAVI, SEXA I SVEGA OSTALOGAAA!! party


To je to, ljudi... Fala Niki... Znat će ona zašto... wink

Ciao i kiss
wave kiss

[20:16 - 3 ]
Komentari | Isprintaj | #