ponedjeljak, 10.04.2006.

...i cijeli svijet je moj...

Danas je bilo zakon u školi. Onak... Svašta se događalo, ko da se cijeli svijet vrtio samo oko mene... Barem sam imala takav osjećaj...

Uglavnom ujutro mi nije bilo opet dobro, pa od praktične ni p. Poslje sam došla u školu i vidim Celića. wink Došao je do mene i pozdravio me sa tim slatkim osmjehom i predivnim plavim očima... cerek Tak me svaki odmor pozdravljao i ja sam svaki odmor cvjetala. Poslje kad je 1b imao tjelesni, u njihovom razredu je bio 1a3. Onda smo ja i Čaby došle do Lily i tam ispred pričale s njom i odjedamut se stvori minimum 10 dečkiju i svi na mene. Kao, MARIJANA DI SI, PA VIDI TO JE MARIJANA...!! Rekoh koja faking Marijana!?! Uglavnom, skužila sam da se zezaju ali ipak... rolleyes Trebalo je to sterat od sebe.. rofl I onaj pederko, Leo, ma svi!! Veli Čaby da su me zajebavali zato kaj se mi družimo sa par cura iz njihovog razreda. Pa onda su mogli i Čaby zajebavat a ne samo mene! Ma... zujo Kasnije smo poslale poruku Celiću dal bi htio s nama ić doma. Reko je može. smijeh Nakraju nismo imali zadnja 2 sata. Fiziku i novčano. thumbup Tak da smo čekale 2 sata ispred škole da Celiću završi škola. U to vrijeme je Hrvoje došao do nas i tak smo počeli pričat. Ja i on smo stajali a cure (Ana, Ina, Ija i Čaby) su sjedile. Točno sam osjetila njegov parfem... cerek naughty I kak se smješkao... yes najviše mi je bilo drago kaj su Ana i cure iz 1a2 bile na klupi do naše a njih nije ni pozdravio niti ju nije nijedamput pogledao... thumbup Poslje je otišao kod svojih frendova, ali je svako malo dolazio i s nekakvim glupim izgovorima... Kao: "Išao sam po upaljač pa sam vas vidio..." rolleyes U to vrijeme su Ina i Ija već otišle pa smo ostale samo nas tri. Ana si je vidla svog Katića... i još jednog a ja sam vidla Hrvoja. smijeh Uglavnom, u to vrijeme dok smo bili sa Hrvojem u razgovorima (dubokoumnim, yeah right...) došao je i Lik i Crni... headbang katastrofa. Najviše me živciralo kaj me Crni gleda ravno u facu i neće maknut pogled, mater mu... namcor mad puknucu I došlo je i 14:00 sati i Celić je izašao van. malo smo se odmaknule od ulaza, i valjda nas nije skužio, a išao se sjest na onu klupu na kojoj smo mi sjedile... rofl rofl i Čaby meni kaže da sjedi tamo... I ja se pokrenula i pa njega. Stanem se ispred njega (on je pisao sms) i pogledam ga, on digne pogled, veli bok, digne se i krenusmo... Brijem da je bila takva zavrzlama ispred škole kad sam došla do njega...naughty Mislim da su Hrvoje i Crni vidjeli da ja i Celić idemo skupa doma... bang

Onda smo došli do stanice, i tam smo počeli pričat. Malo smo pričali i onda je došao tramvaj, prvo sam ušla ja, pa Celić i onda Čaby. Ja i on smo bili jedno pored drugog, a Čaby 2 metra od mene!! Nije se mogla približit kad je bila užasna gužva u tramvaju. Bio je manje od pola metra od mene. Točno sam osjetila kak mi obrazi gore... a one njegove plave oči... A smajl... cerek cerek cerek I tak je on morao sić ranije od trga doma pa smo se pozdravili i dogovorili za kino u srijedu... cerek cerek cerek naughty nadam se da će nekaj bit. E film koji idemo gledat se zove : "FILM ZA UPUCAVANJE" rofl rofl rofl

Dala sam Andrei adresu bloga pa ako čita... pozzzz Andrea... wave
Evo Una samo za tebe: POSEBNI POZDRAVI : rofl
UNA, JAMBRA, ČABY, GRBA, NATA, TONKA, BEKY, INA, IJA, FANIKA, ITD...


Ciao i kiss do idućeg puta, a to je sutra... smijeh
wave kiss

[18:27 - 7 ]
Komentari | Isprintaj | #