subota, 08.04.2006.

Mmm,da... Ne...

Koji mi je bio danas, nemam pojma... Fakat sam luda...
Pa da počnem...

Dođem u školu, ispred škole vidim Crnog... Katastrofa. Gledaju svi do jednog ko telci u šarena vrata, mater im. Poslje 10 min dođe i Hrvoje. Ali je odma otišao u razred. I onda je izašao Celić... wink tak smo se opet gledali malo i smješkali se... Poslje sam svaki odmor uzdisala za njim i tak. rolleyes jedan odmor je Celić hodao pokraj Miloša, i bili su ispred nas. Miloš nas je skužio i trknuo Celića, Celić se okrenuo, vidio mene, i trknuo Miloša. Ja sam umirala od smijeha. Svi ga prcaju zbog mene. Brijem da se fakat zaljubio jer me fakat svaki odmor gleda. rolleyes Poslje se dogodilo nekaj malo glupljeg. Celić je otišao doma pod velikim odmorom, a Hrvoje je ostao, i došao je do mene kod radijatora. Pitao me za Katića, jel mi se on sviđa još uvijek. Rekla sam da da. Jebiga, Ćurićka je bila s nama kod radijatora, i pitala Hrvoja za broj od Katića, a zna da mi se sviđa. I niš, dao joj je. Poslje je svako malo mene pitao di je ta cura (Ćurićka) da mu pokaže kaj će napisat Katiću bla bla... Pod odmorom sam bila dole kod radijatora, i vraćam se gore i sretnem Hrvoja ispred razreda. Koji kurac on radi gore?? I niš, počnemo se zajebavat, i uđem u razred i cure navale, kao treba te neki lik, jel mi to dečko. burninmad Rekoh nije, nažalost, a cure ko da su si mislile fala bogu. Gledale su ga kao da je komad mesa, majku im. Drugi odmor opet dođem i vidim njega i Ćurićku kak pričaju o Katiću, i skužila sam da najvjerovatnije netreba Hrvoje mene, već Ćurićku i počela sam biti bolesno ljubomorna, pokrila sam facu kapom i ušla u razred tako živčano i počela plakati. Zakaj? Zato kaj sam glupa ko kurac. Eto zakaj. Bila sam ljubomorna na Ćurićku zato kaj je SAMO PRIČALA SA HRVOJEM. Ali i to mi je bilo dovoljno. Čaby mi je posljerekla kak je on mene pozvao dok sam ulazila u razred i pozvao me sa nadimkom koji mi je sam dao i s kojim me zvao cijelo prvo polugodiše: "KAPICA", uvijek sam bila njegova kapica. To mi je valjda bilo najgore, kad sam se plakala. Opet sam njegova kapica... Nešto se promijenilo... Čaby mi je još govorila kako nemogu ja određivat s kim će se Hrvoje družiti a kamoli s kim će pričati. Znam da nemogu. Ali nemogu mirno stajat dok mu se 50 cura baca za vratom. Nisam takva i nemogu to podnijet. Uglavnom, ako on nemože skužit iz poruka da ga vo... Ma niš, zaboravite sve... Neznam kaj da više mislim. headbang Možda se Celić meni samo sviđa jer sliči Hrvoju. Ma nemam blage. Samo znam da će se sve promijeniti ako ću se tako ponašat kad će on pričat sa nekom od mojih frendica iz razreda, jednostavno nesmijem biti ljubomorna. A još ako ću biti sa Celićem, i to sazna Hrvoje... Onda će biti gadno, i meni i njemu. Možda njemu neće, ali ne vjerujem. Skužit će valjda... A i promijenit će se naše prijateljstvo koje mislim da svakog dana sve više i više napreduje. Ma... Sutra idemo, tj. danas idemo na kavu sa Celićem, pa ćemo vidjet dalje... Jedva čekam da ga vidim... wink

Dopisujem se sa Unom sada na chatu... :) Dođite i vi kadkad. thumbup
Nemrem više gledat... Jedva sam sterala staru sa kompa... A sad me oči ubijaju... Laku noć i dobro jutro... nut

Ciao i kiss
wave kiss

[00:54 - 9 ]
Komentari | Isprintaj | #