četvrtak, 06.04.2006.

Am i in love?

Ma nisam valjda... ?!?
ili možda jesam... Uglavnom... Danas mi se dogodilo još nekih gluposti sa Celićem...
Napisao je na svoju klupu u razredu ROMANA i dva srčeka... wink
Nisam mogla vjerovat... Pozvao nas ja na kavu i rekao je da će nam oni platit kavu, jer mu frend slavi rođendan... yes
Nemam baš puno vremena za pisanje pa ću vam samo reću da smo se cijel idan dopisivale sa njim i još smo saznale da ima buraza od 20 godina, da ne voli narodnjake, ljetuje na Hvaru, izlazi u Praćku, M, Mambo... Dosta stvari smo saznali o njemu. I reko mi je Matija da se on fakat zatreskao u mene. Danas smo se čitavo vrijeme gledali pod odmorima... ISUSE, ZVUČIM KO PETOGODIŠNJE DIJETE!! Ili je to samo od zaljubljenosti? rolleyes Uglavnom, danas mi se dosta približio i vidla sam da ima tako prekrasne plave oči... naughty Ma presladak je... Još ja imam takve sreće da se i ja njemu sviđam... thumbup

Dobila sam 3 it TKP-a, to mi je dosta. Sutra su s nama u smjeni Hrvoje, Crni, i Celić pa će biti veselo... bang

Idem, stara me tera da može igrat belu... headbang mad Više ni ne stignem napisat kak spada blog... GRRRRRR...
Ma sve ću ja to nadoknadit... Aj čitamo se...

Ciao i kiss wave kiss

[21:24 - 4 ]
Komentari | Isprintaj | #