srijeda, 05.04.2006.

Dal je to ljubav? Ma ne...

Nikako... rolleyes Neznam... Pa da se bacim na pisanje...
Danas dođem u školu i vidim 1B i baš si razmišljam kak svi do jednog gledaju u mene. Vani je bio i Celić. wink Svako malo je gledao unutra i smješkao mi se. A njegovi su ga svako malo gurali i prcali ga... rolleyes Uglavnom... Bit je u tome da kad je ulazio u školu, ja sam imala glavu prema dole, jer mi je bilo bed a kad sam dignula glavu on je bio ispred mene i reko mi je bok... I nasmijao se... To mi je bilo najslađe kaj je god mogao napraviti. Onda smo ja i Čaby krenule prema unutra i taman se počnem vješat po Čaby i pričat o njemu a iza ugla on hoda i vješa se na frenda, uopće nije skužio da sam ja iza!! Počela sam umirat od smijeha... rofl Kak je to bilo fakat za krepat, ja se vješam na Čaby a on na Luku... rofl rofl rofl Poslje sam par puta prošla pored njegovog razreda i svaki put bi pogledao u mene i nasmijao bi se... yes

Tak sam umirala dok smo se gledali... Imam jednu teoriju... Znači ja i Čaby smo bile kod radijatora i on je išao doma. Kada je krenuo prema stanici, rekla sam Čaby da samo sluša ovo: "Ako me želi ponovno vidjet, okrenut će se." i nije prošlo ni 2 sec i on se okrenuo. Ali ne jedan put već tri puta!! I svaki se put nasmijao... Fakat se kuži da se zatreskao u mene... A nisam ni ja daleko od toga da se i ja u njega... Ima full sladak smajl...

Kad smo već kod smajla... Danas sam srela Hrvoja kod WC-a i pričali smo... I onda je bilo nekaj smješnog i onda se počeo smijat, ja sam ga samo gledala i slinila... rofl naughty

Nije mi bilo dobro u školi pa je Iva bila samnom vani i želim joj se fakat zahvalit kaj je bila samnom jer mi fakat nije bilo dobro. Nisam bila ni na geografiji ni na engleskom. Tj. sa engleskog sam odjurila van jer mi se povračalo... Poslje mi je Ravla kupila fornete od sira pa sam to nekak pojela ali sam jedva čekala da dođem doma.

Zadnji sat, Čaby je bila na praktičnoj, bila sam sa Tanjom u razredu od 1B. Uvijek gledamo kaj pišu na klupe... I tak ja gledam i gledam i dođem do zadnje klupe i vidim netko je napisao moje ime. Kažem ja Čaby da pošalje poruku Celiću i da ga pita di sjedi. Reko je u zadnjoj klupi do vrata. To je bila ta klupa... Ja sam umrla. Poslje smo ga pitale jer je on to napisao, reko je da ne. (NE...MOŠ SI MISLIT) Uglavnom dobar dan osim toga kaj mi je bilo zlo...
Dobila sam mengu pa.... bang

Sve pozdravljam... Posebni pozdravi: ČABY, UNA, JAMBRA, GRBA, INA, IJA, NATA, TONKA, BEKY, DAJANA, ANA...

Ciao i kiss wave kiss

[21:15 - 0 ]
Komentari | Isprintaj | #