utorak, 04.04.2006.

Katastrofa...

Danas je cijeli dan prošao u svađi 1c1 i 1c2 oko profesora iz tehnologije... Ma užas. Ja fala bogu nejdem kod tog profesora. Uglavnom, naše cure su se žalile ravnatelju da ih on malo prečesto gleda (u dekolte i tak),da im govori svakakve stvari i tak... A cure iz 1c1 su rekle da su one protiv toga da se taj profesor izbaci iz škole jer "ne žele da im umjesto njega dođe drugi, teži profesor". A kako nisu skoro ništa trebale učiti na njegovom satu bile su zadovoljne i one su znale izdržati njegove izjave u vezi sexa i takve stvari. Uglavnom, neke cure su se rasplakale jer nisu htjele da se zovu roditelji jer bi se nakraju pozvala policija i novinari, a to ne želimo... Ma svašta... Ako se iza nečega stoji, u ovom slučaju, da ih zlostavlja, ona se treba držati iza toga da se profesor izbai iz škole. Ma neću se uopće pačat u takve stvari...

Osim toga, jučer se Čaby dopisivala sa Celićem (onim koji mi je dao svoj broj moba) i reko joj ej da mu se JA sviđam, da sam mu slatka i da bi htio imat nešto samnom. rolleyes Mislim, nije da mi je krivo, jer lik fakat dobro izgleda. naughty Osim toga da se zove Ivan Celić, znamo da trenira judo već 9 godina, da je rođen 15.8.1990., da živi na Utrinamaeek i da sluša techno. naughty Zakon... Uglavnom ja sam mu slatka. I sutra ćemo se upoznat u školi.
Malo mi je bilo čudno kak on ne želi mene niš skoro pitat, ono isto čim se bavim i to, i reko je da već dosta zna. eek eek Ma odkud?? i onda je reko Novosel Matija. grrrrrr, zakaj taj lik stalno drugim dečkima govori sve o meni?! I onda sam sad došla doma i vidim mail od Matije. Kao nešto u stilu : " Budi sretna kaj sam neke stvari rekao Celiću o tebi jer se lik fakat zagrijao za tebe i sviđaš mu se!!" Rekoh dobro...

Danas smo dobile slike od GAP-a kad smo bile na mom rođendanu. I Hrvoje je super ispao na jednoj a katastrofa na drugoj. Ja imam onu bolju sad kraj sebe... rolleyes naughty Danas smo ga samo vidle sa sec, jer je taman išao doma.

Crni i co. su buljili ali fakat doslovno BULJILI u mene. Nisam znala kaj da kažem. Fakat mi je išlo sve to na živce. Ako si me odbio koji me kurac gledaš?!? mad

Još ona crna kučka, frendica od Hrvoja, iz razreda, danas je dvaput prošla kraj mene i tako mi je malo falilo da ne skočim na nju... burninmad burninmad burninmad

Pisali smo test iz TKP-a i svi ćemo dobit tako velike petice da ono...Svi su sve prepisivali, baš je bilo zakon... thumbup smokin party
Onda sam dobila 5,5,4 iz praktične i reko mi je da ako još jednom uđem u razred poslje njega da ću dobit neopravdani. (zato kaj uvijek dođem 10 min poslje zvona...rolleyes )

To bi bilo to...
Dobila sam slikicu od Une, grasias Una... party
Ina i Ija mi svaki dan skoro u školi govore da su čitale blog a nikad ne ostave komentar, pa zato CURE OSTAVITE KOMENTAR!! party

Be bad, be realy bad.... burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad

Ciao i kiss wavekiss

P.S. Naravno slikice... :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

[20:12 - 0 ]
Komentari | Isprintaj | #