nedjelja, 02.04.2006.

Let me love u...

Eh... Vaši komentari...
Nika srce... Ti znaš zakaj nije valjdalo u Hrcovoj i mojoj vezi... Ali eto da i ostali znaju... Nisam mogla izdržati njegove pritiske da zabrijemo... Ja nisam u životu nikad zabrijala osim jedanput i to sa Hrcom, baš sa njim. I sad mislim da bi bilo bolje jer mislim da sam fakat spremna i kaj ja znam... Ma uglavnom...
Skužila sam da bi bilo bolje da budem sa njim i da malo zaboravim ove idiote iz škole na neko vrijeme...

A sad kaje bilo jučer navečer. Kak sam ja jednostavno luda u mozak poslala sam poruku Hrvoju (iz škole). Ono, malo iz zajebancije, pošto je bio 1. april. Ali poslje nije bilo baš tako...
Poruka je glasila ovak: "Kaj ti misliš o Ivoni? Jel bi bio s njom? Ona se fakat zapalila za tebe..."
Onda mi par minuta nije niš odgovarao i kako sam ja jako nestrpljivo dijete poslala sam mu poruku da je 1. april i da se slučajno ne naljuti na mene zbog te šale. A u to vrijeme je meni došla poruka da mu je tak-tak i da kak da bude s njom kad nisu u istom turnusu. Ja sam bila šokirana. Nisam mu odgovorila na to a on je meni napisao da je skužio i pitao me zakaj ga zezam sa takvim stvarima. Ja sam rekla da sam pretjerala i da sorry. On je reko da sve ok. Poslje, (kako vrag meni neda mira) mu je Čaby poslala poruku kaj on misli o meni. napisao joj je da sam mu simpa ok i dobra, i da sam ocjena 3,6 od 5. Meni dovoljno. Znam da nikad nećemo bit skupa ali zato možemo biti dobri frendovi. Da, i sam je rekao da su one cure iz njegovog razreda nešto slično brijačicama... Ah...
Poslje ga je još čaby pitala da s kojom bi od nas bio da mora birat, znači između mene i Ivone. Izabrao je Ivonu....

Ljubav je sranje...
Nikad više neću pogledat nijednog lika iz škole, nego ću bit sa Hrcom i bit ću napokon jedanput u životu sretna...

Image Hosted by ImageShack.us


Želim se samo zahvalit Uni na mailu... fakat si me oraspoložila kad sam čitala... ;)
Mislim da ću odsad malo manje pisat na blogu... Ali ne i rjeđe.. Možda se kaj još i dogodi u ovom dosadnom životu... rolleyes


Uživajte...Ciao kiss

[15:31 - 0 ]
Komentari | Isprintaj | #