petak, 31.03.2006.

My life will go on without him, i hope so...

Eto, dogodilo se ono čega sam se najviše bojala. Crni me odjebao po drugi put...
Evo da vam objasnim pobliže kaj je bilo...

Danas je bilo loše, jako loše u školi. Onak vidim Crnog i Andrea mi nabavi njegov broj ali lik neće odgovarat na poruke, samo m ije napisao da nije Marko Huzjak. A dobro. Poslje sam vidla Hrvoja i bilo mi je čudno kaj to ima na vratu. Sama sam sebi govorila da nije istina, da se negdje lupio, da se neš dogodilo, ali te "ogrebotine" su bile na obadvije strane vrata. Andrea ga je pitala kaj mu je to, a u tom trenutku je baš prolazila jedna cura iz njegovog razreda, ona neka crna bitch. burninmad burninmad A on kaže da mu je to ona napravila i još jedna cura iz njegovog razreda. I pitao dal mu ona hoće napravit još na sredini. Jebeni ljubavni ugrizi. Ja sam bila šokirana. Mene je tako pukla ljubomora da ono. Pa nije valjda da su mu te kučkice brijačice?? Ma daj ajde, nije valjda istina... Uglavnom, bila sam strašno ljubomorna, pa dođem na hrvatski i počne profesor govorit o ljubomori.... A u pičku materinu. A niš život ide dalje. Kad nam je nastava završila, krenule smo van i skužile da je i Hrvoju završila nastava. Nakraju smo otišle u isti tramvaj kao i on. Namjerno. Fala bogu kaj je i Willy ušo u taj tramvaj, mogle smo se izvuć kao da smo išle sa Willy-em... Ma sve u svemu bezveze.

A sad u vezi Crnog.
Kako sam dobila broj, bila sam presretna i sva sam "sjajila". I poslala sam mu poruku dal je to broj od Marka Huzjaka. On je samo odgovorio da nije. Ja sam ga pitala čiji je broj i nije mi odgovorio. Nisam htjela niš forsat pa mu nisam niš slala. Onda smo došle do Babaloo-a i mene pukla ideja da mu pošaljem poruku. I odgovorio mi je da je on Dean. I da ide u 2b. Pa kak onda ne pozna Marka?? I niš, uglavnom, pitala sam ga kak izgleda i onda je počeo... Crna kosa, puma tenisice, puma torba i puma jakna. Pitala sam ga dal se nedavno ošišao. Rekao je da je. To je ON. Marko Huzjak nije Marko nego Dean!! Cijelo vrijeme smo govorile da je Marko a Dean je. Užas. Pitala sam ga dal ga je na velesajmu neka cura pitala za kavu i reko je da je. Sad sam bila 100% sigurna da je to ON. Rekla sam mu da sam joj ja frendica i pitala ga dal mu je (sam mu) zgodna. Reko je da mu se ne sviđam. I još stavio uskličnik nakraju. Umrla sam. Počeo me bolit trbuh i tresla sam se ko list na vjetru. Ja nisam mogla vjerovat... Koji me kurac onda stalno gledaš ak ti nisam zgodna... Jednostavno sam umrla. I niš. Poslje mrtva tišina.

Išla sam sa Čaby do svoje bake da se popišam i onda sam se išla nać sa Hrcom (bivšim). Došle smo do stanice i tam su nas dočekale Zovak i njena frendica Irena, cura je legenda. Bilo je 8 sati pa sam ga nazvala i pitala di je. Reko je da če doć za 10 min. Dobro, otišle smo do ulaza u Maximir i čekale. Prolo je 10 min i opet ja njega zovem, i reko je da dolazi za minutu. I došo je. A meni je srce lupalo ko ludo. Bio je od nas udaljen jedno 30 m. Valjda ga je bilo bed doć do nas. I meni do njega. Nakon 2 min gladanja i raspoznavanja dal je to on, krenula sam prema njemu. Ajme, lik ima malo dulju kosicu, pramenove, naraso je za 5 cm i wow.
Rekla sam curama da odu doma i da je njemu glupo se upoznavat sa njima. A dobro... Počeli smo se šetat i sve je bilo super. Zajebavali smo se i govorili kaj se sve promjenilo od ljeta. Kak smo se šetali sve bliže i bliže prema malo mračnijem dijelu Maximira, on je stavio ruke oko mene. A meni obrazi gore, fakat mi je bilo vruće. To mi se uvijek događalo kad sam bila s njim. Zakaj? Nemam pojma. Nije zato kaj sam se napalila ili tak neš, nego mi je neugodno. Ja sam mu lijepo rekla da nisam raspoložena za išta. On je reko da kuži i da će me on kakti oraspoložit. Ja sam mu opet rekla da nema šanse. pa me grli sim pa me grli tam. I meni već malo puno neugodno, niš se ne vidi samo njegove ruke na meni. Ja njemu, idemo natrag, on dobro. I idemo mi natrag, ja si mislim dal da kidnem od njega ili ne. I niš idemo mi dalje. Došli do MALO osvijetljenog mjesta i kaže ajmo se sjest na ovu klupicu. Nema šanse, idemo dalje. Onda smo se sjeli na neku klupicu di sam mogla sve vidjet. On mene opet grli a ja se odmičem. Govorim mu kak nisam raspoložena. Ništa. Ne sluša on mene. I odjedamput ja popizdim i kažem mu da mi je glupa sva ova situacija i da nemože nakon pola godine kak se nismo vidjeli, odjedaput očekivati da ću ja kaj ja znam s njim radit. I onda je reko ako mi smeta da će maknut ruke s mene. Rekla sam da makne. I dobro. Onda je šutio 5 min. I rekla sam mu da se sad ne ljuti na mene. Kao da se ne ljuti. A dobro onda. Pričali smo opet gluposti, i zajebavali smo se. Poslje smo išli prema van, i opet me zagrlio i reko da se ne ljutim na njega. "Ne ljutim se Hrco na tebe", "Dobro mala". Užas...
Uglavnom reko je da ćemo se čut i tak. Mislim lik jebeno izgleda i sve ali ipak mi je bivši i nemogu čim ga vidim nakon pol godine skočit na njega kak je on na mene...

Došla sam doma i sjela se. Jednostavno sam praktički blejala u pod. Sve mi je bilo tako glupo. Bila sam opsjednuta s Crnim, ili zaljubljena, jedno te isto, i onda mi se to dogodi. I ono sa Hrvojem. I onda me još Hrco jebe u zdrav mozak sa tim svojim grljenjem. Mislim nije da mi nije pasalo, ali jebemu mater nedam se ja tako lako. Kaj on misli kaj sam ja?! Bumo vidli kak će bit dalje...
Sutra idem van sa Zovak i njezinim društvom. Idu neki dečki pa... Bum vidla kaj dalje. Neda mi se više pisat, u totalnom sam kurcu...

bok

[00:06 - 1 ]
Komentari | Isprintaj | #