srijeda, 29.03.2006.

The best day in my life!! :)

Eee, danas je bilo prejebeno u školi...
Pa da se bacim na tipkanje. :)

Prvo, jutro... Kiša vani pada ko iz kabla... bang Neda mi se u školu, fala bogu da nemam prvi sat. Bit će dosadno, nije nitko poseban s nama u smjeni... Nije li? Ah, oblačim se i krećem prema kupaoni, dok se ja lijepo gegam, shvatim da je već 7 i 30, a za 10 min mi ide bus. Tak brzo nabacujem malo pudera i maskare i bris van. Kiša me totalno (ne) razbudila. no Kišobran mi je totalno strgan. Dolazim do autobusa i sjedam unutra. Samo si razmišljam kako da mi dan postane još gori. Dočekuje me Čaby na Britancu i pod njenim kišobranom koračamo prema tramvaju. Nismo dugo čekali. I odma smo našle mjesta za sjest, fala bogu. Malo smo si popričale i došle do škole. Nisam bila mokra za razliku od Shprese koja je izgledala ko da se obučena okupala u bazenu. rofl Malo smo se smjestile u razredu i otišle na naše staro mjesto. Tamo smo vidjele par frendova od Lika. Pitala sam se pa kaj rade tu kad on tek ima školu od pol 11?? Uglavnom drugi odmor smo ga vidle i tak. Imale smo takav dobar ulet da se dođemo upoznat s njim ali se Čaby sramila doć do njega. Tako je bio sam sa frendom na našem mjestu a ono ona neće ić do njega. Poslje se i sama tukla po glavi da kak može bit tak glupa. headbang Ništa, idemo dalje. Andrea svako malo priča kak taj neki GAŠO ide sa Crnim u razred i kak će ga ona pitat za broj mobitela ali naravno za mene. wink Ja presretna, ali mi je bilo glupo kak stalno priča o tom GAŠI a neznamo ga. I tako sam ja, pametnjakovićka, pitala Andreu kako taj GAŠO izgleda. Ona meni počne objašnjavat: crvena jakna, bekemica... Odma sam znala, ali sam htjela bit sigurna, i pitala sam ju kak se preziva, a ona ko iz rukava : BARIŠIĆ. eek eek bang Prvo smo se ja i Čaby 15 min bez prestanka smijale. roflAli onak, fakat od srca. Zakaj? Nemam blage. Fakat mi je bilo smješno to kaj lik kojega znamo već otprije se druži sa Andreom. Tj. njegov buraz se druži sa njom. Uglavnom, ona ga je i pitala za broj moba ali je reko da ga nema. I da će ga pitat i sutra joj ga dat. naughty naughty party Jebote taj broj moba od Crnog je ko da je od FBI-a, bokte nitko nezna za njega. rofl Crni je poslje par puta prolazio kraj nas i mi pokraj njega pa se Čaby smješkala a ja zaljubljivo promatrala to preslatko biće... rolleyes

Zatim je bila gotova škola i mi smo nažalost morali doma. Naravno ja i Čaby smo se stale malo dalje ali ispred škole, samo da možemo vidjet Crnog i Hrvoja. :) :) Nakon nekog vremena promatranja vidim ja da Hrvoje ide kakti prema nama. Ma ja sam si to samo zamislila. Ali ne! Nisam, on fakat ide prema nama. Prvo je malo skrenuo u lijevo i onda se stvorio ispred nas i počeo pričat i mucat: " Kaje, kaje? Kaj gledate? Kaj zujite? Kaj ste nafiksane?" Poslje smo malo popričali i pitao me kak je bilo u subotu i rekla sam mu da je bilo dosadno. Ali da će ovu subotu bit bolje jer se ja i Zovak dogovaramo da ćemo ić u JAMAJKU sa njezinim frendovima i frendicama. thumbup Onda sam ja njega pitala jer ima kakvih planova za subotu i reko je da ima, kao da mu je stara došla danas u školu i da će biti baš lijepih planova doma... wink a jadan... Baš ga žalim, uglavnom nekih 5 min poslje zvona je on još pričao s nama i onda skužio da više skoro nikog nema vani, ni njegovih frendova ni nikog i reko bok i odjurio... rolleyes poslje si ja razmišljam kakav je on zbunjola i s kakvim je on to uletom došo kod nas... wink Ma baš preslatko... rofl

Ima još par vijesti...
Ana je prekinula sa Radošem. Fala bogu, jedna dobra stvar koju je ona napravila...
Willy sere meni ali u šali zbog Ćondića i tak... Ja sam mu samo rekla da si je sam kriv kaj neće bit samnom i tak neš, ma fala bogu kaj neće, nebi ni ja bila... Uživam solo život... :)

Danas je pod poštanskim Monika rekla da joj se sviđa Valjak i drugi sat poštanskog je profesor Thavenet dopeljao Valjka u razred i "vjenčao ih". Mi smo umirali od smijeha. rofl Lik je samo stajao i zbunjeno nas promatrao... Nije imao pojma kaj mu se sprema. Monika je bila tako crvena... nut


To bi bilo to za sada... Sve u svemu bio mi je super dan... Pogotovo ovo sa Crnim i Hrvojem... A sa Likom moramo čekat iduću srijedu... ;)

Sve vas pozdravljam...
Naravno posebni pozdravi...
ČABY, NATA, BEKY, ANA, TONKA, INA, IJA, UNA, GRBA...

Ciao i kiss... kiss wave

[18:58 - 0 ]
Komentari | Isprintaj | #