utorak, 28.03.2006.

Listen to your heart...

Evo mene opet malo za kompom pa sam uhvatila malo vremena da dođem na blog i napišem malo novosti...
Kupila sam si one stvarčice kaj sam htjela. wink Crne čizme na petu, bijeli bolero, i bijeli topić, kao da je pleteni. Ja sam prezadovoljna... :) Sve to skupa sam platila 300 kn. Fakat se isplati. Stara baš nije bila najsretnija kad sam joj pokazala čizme, tj. pitala me da kak bum hodala u tom. E, pa pol sata jučer, i pol sata danas hoda po stanu u njima i voila... :) Znam hodat u njima.

Jučer je u školi bilo tak-tak. Ono, sve u svemu ok. Čaby, ja i Andrea smo riješile ono kaj smo trbale riješit. Sad smo si super. :)
A i s Tanjom smo riješile. Ili možda ipak nismo? Tanja se kakti posvađala s nama i rekla je da će mene šupit pod jednim odmorom. Nije me naravno šupila jer ona nema muda za to.

Danas je pak bilo zakon u školi. :)
Prvo smo vidjeli Zalizanog, i usrale se jer oni uvijek dolaze u 13:00 a bilo je 12:15. Ali smo Crnog vidjele tek u 13:00 i to je bilo nešto najslađe kaj sam vidjela u životu. Ošišao se yes Mislim, nije da mi je krivo, jer... On izgleda dobro bio on s dužom kosicom ili kraćom... :) Ali prije mu se baš kužilo da ima tonu gela na sebi a sada ima onak malo kuštravo, ma preeeslatko... Cijelo vrijeme se smiješkao a kad smo išle iz škole van sve cure su vikale ROMANA ROMANA a ono svi "moji dečki" su bili kod vrata i osjećala sam se ko da je tišina i da se samo čuje to vikanje mog imena i da svi TOTALNO bulje u mene... Ma... bang
Malo me Mirela iživcirala, zato kaj ej stalno pričala Marko ovo, Marko ono, i kao da se on njoj sviđa, bla bla... Ja to nisam mogla slušat i nakraju sam samo otišla iz razreda. A ja sam rekla curama da se on meni fakat sviđa i da sam ful zaljubljena u tog lika. A i nisam to trebala govorit, jer kad me vide da ga gledam sve se skuži... rolleyes
Zatim, kad smo ja i Čaby bile kod vrata Hrvoje je prošo kraj nas i u sekundi se vratio i zdero se i pito KAJE? Ja onak dobro je... Lik je imao smješak na faci čitavo vrijeme. Zakaj? Nemam blage. Samo znam da su danas svi bili tak zgodna i slatki i to je meni bilo tak super i sweet... :)
BIo je on i zbunjen. Kad smo išli doma on je bio vani sa frendovima i šetao se sim tam i gledao malo u mene a malo u svoje frendove... :)
Vidli smo i Duxa, on sjedi na mom mjestu!!! wink taman kad smo to skužili bio je u razredu ispod našeg... dead
Mislim da je i Turky skužio ko sam ja jer je i on bio među onima koji su bili kod ulaznih vrata. Pa kak i nebi skužio kad su se sve cure derale da se čulo do Dubrovnika... rofl rofl

Ljudi moji ja sam tak happy... A znate zakaj? ZATO KAJ SI JE ĆONDIĆ NAŠAO DRUGU!!! Neće me više zvat na kave itd. :) :) Willy je reko samo da sad ima dvije opcije, znači mene i tu curu, a meni je reko da kaj se bunim (uopće se nisam bunila) kad ja imam prek 10 dečkiju kaj mi se sviđaju (uopće nemam rolleyes)

Zatim Monika mi je rekla da će mi nabavit broj od Crnog zato kaj njezin frend ide u njegov razred. :))))) naughtynaughty
Pa mi je sad nedavno Andrea poslala poruku da će mi ga možda danas nabavit jer ide van pa ako vidi tog lika koji se druži sa Crnim će ga pitat za broj... Joj, kako zakon!! :)

Dobila sam 2 iz testa iz hrvatskog. :) ja prezadovoljna opet... wink
Bilo je čisto ok, onak nisam pisala test iz računalstva, pa me nije pitala etiku i tak... :)

Svi smo si super u razredu (osim Tanje) i družimo se i zekamo, baš je onak kak bi trebalo bit. :)
Zato pozdravljam cijeli razred, a posebno neka bude pozdravljena: ČABY, TONKA, NATA, BEKY, ANA, INA, IJA, BASTA, UNA, JAMBRA, ZOVAK I WENDY A OD SADA SU MI SUPER MONIKA I ANDREA...

Čujemo se sutraaaa...
Ciao i kiss... kiss wave

[18:09 - 12 ]
Komentari | Isprintaj | #