četvrtak, 23.03.2006.

Život je lijep... :)

Kao prvo želim svima zahvaliti na lijepim željama i čestitkama za rođendan!! :) provela sam se čisto ok. Nisam imala osjećaj da mi je rođendan. Vidla sam Crnog i Hrvoja i Duxa ( da ljudi moji LIK je Dux) i to mi je bio najljepši rođendanski poklon. :) Osim toga, dobila sam od Čaby ružu i čokoladu, od stare crnu torbicu i onaj lančić na kojem piše slovo R kaj sam već prije kupila i tak... :) Nije niš puno ali je od srca... Naravno tu su još pare,200 kn od jedne tete, 100 kn od druge teta,bla bla... Ići ću si kupit čizme za te pare... :)

Jučer nam je tolko malo falilo da se upoznamo sa Duxom ali nismo... Jer sam ja glupača razgovarala na mobitel sa Tanjinim bivšim...headbang Popizdit ću, lik je bio tako blizu nas i htio je doć do nas ali nije znao kak da nam priđe,cijelo je vrijeme gledao u nas i niš... :(
Crni je jučer bio u školi nešto malo i kad smo išle ja i Čaby u wc, bio je ispred i tak smo 15 puta išle sim-tam i kak nas nebi skužio... :D :D onda su se opet dečki smijurili i komentirali... rolleyes
Jučer se neš jako čudno dogodilo... Dođe odjedamput do mene Monika sa papirićem i kaže ovo ti šalju monteri... Ja otvorim papirić i u njemu piše IVAN CELIĆ - i broj moba... Ja gledam i nisam znala koji je taj i ja pitam Moniku kaj oče? Ona je rekla da je lik reko da mi oni daju njegov broj. Onda sam im rekla da mi ga pokažu i otišla sam ispred njihovog razreda i čekam da ga pozovu a ono isti Hrvoje... :D :D Ja sam umirala. onda kad smo došle u naš razred cure su me napale i počele ispitivat jer ću bit s njim jer ću se dopisivat s njim a ja sam crvena ko paprika kažem da neznam. Naravno da neću bit s njim. A samo sam mu poslala poruku da kaj oče od mene i lik mi nije odgovorio. Debil. Valjda mu je bilo neugodno...
Jučer se Mirela počela zanimat za Crnog. Neće ići... nono burninmad Pitala me kak se zove i koji je razred i ja joj sve lijepo rekla i joj kak je slatki joj kak je slatki... A ja sam ju tak htjela ubiti...
Skužila sam da koji se god lik meni i Čaby sviđa da nam ga one nekak na čudan način otmu. Bezveze. A za Crnog nema šanse... Mogu mi uzet sve ali njega ne... smokin

Danas je pak Monika počela vrijeđat Čaby, tj. to sam čula od Tanje. Kad smo rekle da je Valjak tražio od Čaby broj moba nisu niš rekle negu su se samo zanimale kak to da nije ona s njim bila. A kad smo izašle iz razreda, kaže Tanja, da je Monika počela govoriti da kak se on mogao zanimati za Čaby,da nema ukusa, a meni glava puca... Ja nemogu mirno sjedit i stajat ako mi netko vrijeđa best frendicu, jednostavno nemogu. Ja uvijek kažem da ako netko ima neš protiv mene da mi kaže u facu. Tak je bilo neki dan kad smo hodale gradom. Bila neka ženska, crnkinja i išla je preko puta ceste, a jedna cura kaj je bila pokraj nas kaže svojoj frendici :" Vidi crnčugu" Ja sam popizdila, nisam to mogla slušat,kad sam ja popizdila... mad kad sam se ja počela derat po cesti da mrzim rasnu diskriminaciju. Kad je mene ženska pogledala. Šutila je ko riba majku joj. Mrzim takve ljude. Zato Romana voli imat sve na papiru... Da joj se kaže u facu i to je to. :)

Sutra su s nama u smjeni Hrvoje i Crni... Bit će super. :) Prvo ćemo se zajebavat sa Hrvojem i moramo se dogovorit sa njim za subotu, a onda ćemo gledat Crnog sa nekom sanjarijom na faci... :D :D
A bit će zakon...
Možda se upoznamo sa Duxom sutra ali sumnjam... naughty

I to bi bilo to...
Posebni pozdravi za: Čaby, Unu, Jambru, Ivonu... Ima ih još ali ovi su mi najdraži... wave kiss

E upravo mi je stara rekla da su nam susjedi kod bake prodali stan i da će otvorit kozmetički salon... headbang

SRETAN ROĐENDAN LUCIJI I TOMEKU!!!!!!!!!!!!!!!!!! svima pusice!!

Ciao ljudi i kiss!!!

[20:51 - 4 ]
Komentari | Isprintaj | #