srijeda, 22.03.2006.

Sretan rođendan... :)

fakat bi netko pomislio da sam luda kad sama sebi čestitam rođendan...
Eh, za sada se još nitko nije sjetio... Ni na icq-u ni stara, koja spava u sobi... Jedino moji na forumu i tak... :)

Imam par fotkica koje morate da vidite, Nika mi je poslala par a ja sam ostale našla... :)
Nika pasi oči i gledaj!! :D :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Ljudi idem spavat...
Spava mi se a danas pišem geografiju i pita me OPIP a uopće se ne osjećam ko da mi je rođendan... Ali napokon tih vražjih 15... :)

Ciao i kiss

[00:31 - 9 ]
Komentari | Isprintaj | #