utorak, 21.03.2006.

Moonwalk... :D

Danas je bio lud dan... Jednostavno zaaaaaakon!! Cijeli dan je bio samo smijurija i zezancija... :)
Prvo dođem u školu i počnem pjevat, čisto lagano, da se niš ne čuje, UH LA LA LA... A Hrvoje je došao do mene a ja nisam skužila. Ja pjevam a meni Čaby umire od smijeha, ja pitam kaj je, a ona mene gurka i pokazuje na Hrvoja. A ja umirem od smijeha, a on samo pokazuje da nisam normalna, i umire od smijeha. :D :D Koja bruka.

Poslje smo vidle Crnog i ja sam umirala... Cijelo vrijeme je bio ispred vrata na kojima smo mi i gledao je unutra... :)
Tak je danas bilo dobro...
Kad smo išle kakti praktičnu Crni je imao tjelesni i njegov frend i još jedan je nekaj reko u stilu :"ova tu mala..." i dalje nismo skužile kaj su pričali o meni... A meni beeed... :D

Poslje smo,ustvari nismo imali njemački i pod TKP-om smo samo priačli o profesoru nekom, pedofilu, fala bogu ja njega nemam pa... Ustvari napravit će se anketa i to će se predat ravnatelju da ga malo ubije...

Neznam kaj da pišem osim toga da mi je bilo super u školi i da sam sva sretna i vesela ova dva dana i nasmijana i vedra...i tak... :D :D

Uopće nemam osjećaja da mi je rođendan sutra... pfff


Ljudi sve vas volim sve vas ljubim...
Pozdravljam vas i tak... :D
Ciao kiss

[21:00 - 0 ]
Komentari | Isprintaj | #