petak, 17.03.2006.

Because the night belong to lovers... :)

...because the night belongs to us... :) Da,da. napokon je sve dogovoreno da idemo u GAP. Danas mi je cijeli dan savršen :) Prvo, dođem ujutro u školu i vidim frendove od Crnog. Znala sam... On dolazi. Onda smo ga vidle i jezici do poda :p On se samo malo smješkao i gledao prema nama. :) Onda ide Hrvoje. Počeli smo pričat i dogovarat se za GAP. Cijeli njegov razred (dečki) je bio s njim kad je razgovarao samnom. LOL Meni beeed. I onda me upoznao s jednim likom s kojim će ić u GAP, to je Nikola. Rekoh dobro. I reko je da će ić još jedan i da će mi ga pokazat kad se sutra nađemo na trgu. :) Ok. Poslje smo se dopisivali prek sata i pričali pod odmorima i jedan odmor je Willy prošo pokraj nas i ja sam valjda neš rekla u vezi jednog dečka Hrvoju a Willy meni kaže ": Čondić" i to je bilo to. Mislim ljudi, kaj sam ja s njim?? Jel me Willy drži pod staklenim zvonom da me nijedan drugi dečko nemože pogledat ili da ja neš kažem o drugom dečku ili da pričam s drugim dečkom... Mislim fakat. Uopće me ne zanimaju takve spike. Ja nisam s nikim niti ne želim biti. Solo život mi je super. Nemoram mislit o tome dal sam slučajno pogledala nekog dečka krivo pa da me moj ne objesi zbog toga ili tako neš... Sve je bolje ovako.

Inače kaj je još bilo?Dobila sam 2 jedinice iz hr. Lektira naravno, kao kaj sam i rekla. :) A neznam kaj da više napravim. Ne čitaju mi se knjige, ni niš. Tak sam lijena. :p

Turky zna za mene sad 100% jer me čudno gledao u školi danas. A i onaj frend od Hrvoja se nekak čudno smješkao. I stalno je gurao Hrvoja da ide naprijed kad su prolazili pored nas. A jedan odmor ja čekam Hrvoja da dođe i odjedamput vidiš njega kak se nalukava prek jednog ugla i kaže nekom liku :"Evo ti je" i pobjegnu i jedan i drugi. Ja sam krepala od smijeha. Nadam se da je to bio onaj slatki... :)

Ja i Čaby smo danas trebale upoznat onog Lika ali je lik tako sramežljiv kak se meni čini pa ne želi doć do nas a gleda nas. Valjda misli kak ćemo mi napravit prvi korak. Je ziher. Meni bed, uz takve lijepe oči... :)

Jedva čekam sutra da se izdivljam napokon. Ako moji nebudu plesali ja ću ih zaklat, sve ću jednog po jednog vodit na podij i baš me boli briga... :D I tako i Hrvoja... :) A Čaby meni pa nisi se valjda opet u njega...? Ja rekla ma neeee. Nego mi je preslatko kak on govori sss... Onak... Joj neznam... :)

Ljudi moji, tj. oni koji čitaju blog a idu samnom sutra u GAP :

trg, stanica prema črneku, 18:35...
Idu : Čaby, Ivona, Zovak, Hrvoje, Nikola i još jedan lik...

To bi bilo sve za sada... Kiss i lijepo se provedite danas ko ide van dragi moji blogeri... :))

[17:28 - 3 ]
Komentari | Isprintaj | #