četvrtak, 16.03.2006.

It has been a bad day for me... :(

Bljak... Danas mi je dan prošao grozno. Pa eto da vam malo ispričam kaj je bilo.
Posvađala sam se sa Willy-em. Grozno se osjećam. On je nagovarao jučer frenda da nas pozove u svoj stan da tamo pozovem par svojih frendica i da tamo proslavim rođendan. Ja ga uopće nisam molila da mi on nalazi stan, ali nema veze. I ja sam mu rekla da nemogu ić tamo jer mi stara nebi dala da prespavam tamo a i stariji su likovi, znam kaj bi bilo... Napili bi nas i onda bi bilo bum-tres... A to ne želim. Nisam ja još spremna na to. A tak mi je bilo žao kaj misli da sam ga zajebala, mislim... Stalo mi je do njega, ipak mi je frend, kaj ja znam... Uglavnom... Onda mi je stari dao lovu za rođendan, 250 kn. Ali zato staroj nije dao ni kinte. Ja sam popizdila. Lijepo sam mu objasnila situaciju doma i reko je kao ak ste se mogle do sada snaći (ovih tri mjeseca) bez love, onda možete izdržat još do 5. mjeseca. Ma tlak mi je bio na ... Užas. Dala sam staroj 130 kn da ima za kupit kaj treba a sebi sam ostavila 100. Za 20 kn sam si danas kupila Fishmac, fantu i žemska mi je dala besplatno pitu od višanja zato kaj smo ja i Čaby dugo čekale u redu. :)

Išla sam se poslje javit psihologinji da sam prošla samo OPIP. Cijelog sam ga ispravila. :) Novčano nije stigla pitat. Fala bogu.
Pa sam došla doma i išla vidjet mail i vidim od Matije, a naslov "Turky". A u pičku materinu. Zna sve. Reko je da me Turky puno pozdravlja. Mislim stvarno. To je jedino dobro kaj mi se danas desilo. E,da i sad maloprije mi je Hrvoje poslao poruku da zakaj nejdemo u Escobar. Onda sam mu rekla da odemo od 19:00 do 22:30 u GAP a poslje na cugu u Escobar i složio se i super. Ide samo Ivona, Čaby i ja. A od njegovih Berc, Josić i on. Tri, tri. :) Jedva čekam. Bit će zakon, barem se nadam.

Sutra trebam predat lektiru, tj. dvije - Elektru i Edip. Jebiga,nisam niš napisala. To mi je već šesta jedinica iz hrv. Mislim da ću ić na popravni iz hrv. A dobro. Snaći ću se nekak.

Sutra će biti huja-haj. S nama su u smjeni Hrvoje i Crni... :) :)
Ja i Čaby jedva čekamo da ga vidimo. Danas ga nismo vidjele ali smo vidle Zalizanog i Barišića. Zabila sam se u njega skoro. Falilo je 2 milimetra. Srce mi je stalo kad sam ga odjedamput vidla ispred sebe :D

Netko se zanima za Valjka iz našeg razreda... :p
A i netko se zanima za Luku iz 1b iz našeg razreda. :p
A to mi je sve Beky rekla tak da... :D Niš rekla je da se Fanika zanima za Valjka a valjda je ona za Luku. Pitala sam ju jer oče njegov broj moba jer ga Romana ima :p i rekla je da neće. A dobro, meni netreba :)
Niš. To bi bilo sve za sada... Ima još nekih sitnica oko kojih sam se živcirala danas ali ih nesmijem napisat jer dosta mojih iz razreda čita ovaj blog pa... :D
Pozzzzzzzzz Nikolini, Ivi, Uni, Jambri (koja je bubina, kiss), i naravno Čaby... :)

Ciao i kiss

[16:37 - 0 ]
Komentari | Isprintaj | #