srijeda, 15.03.2006.

Pusti neka gori... Neka izgori sve...

Jebiga. Ne slavim rođendan u onom praznom stanu. Sve je propalo. Naravno da sam popizdila i iživcirala se ali sad je ok. Sjetila sam se nečeg jako zanimljivog u ovih posljednjih pola sata. :)
Slavit ću rođendan u GAP-u ako se moji slažu s tim. :) :)
Čaby će reć staroj da ide u Babaloo i to je to. Riješen problem. A cure iz razreda će valjda htjet ić tamo, nadam se... Willy i kompanija mi se nisu javili odkad sam mu rekla da neće bit tuluma. Ali nema veze. Danas sam pričala sa Hrvojem i nagovorio je staru da dođe na tulum i sad je otkazano. Naravno da sam popizdila. Gledam ja Hrvoja u oči i vidim crveno mu cijelo oko. Ja ga pitam kaj mu je to a on veli da se potukao... A mislim stvarno. Poslje je Čaby rekla da se možda sa Benjom pošoro, ali sumnjam. Niš, ak će htjet ić u GAP, dobro, a tko neće nemora... :)

Danas smo vidle onog Lika i debil nije htio doć do nas. Bojao se valjda. Poslale smo mu poruku da izađe iz razreda van da se upoznamo i nije mogo izać... Ma... Ali zato je Romana vidla svog dragog. :) Crni je bio u školi od dva i čak je vježbao tjelesni. Vidla sam ga u kratkim crvenim hlačicama... Ja sam poludila... :)
A kad je bio vani onda je imao neku facu, onak ko da je zamišljen, gledao je prema podu i grizao donju usnicu. A ja slinim za njim onak.. :) :) Onda sam išla na prakčtičnu i vidla Zalizanog,i gledamo se u oči,i svi njegovi šute, a odjedamput on prozbori :"Futbal." rekoh, ma jesi pametan. Poslje sam krepavala od smijeha. Lik mi je čudan u zadnje vrijeme. Neznam možda nekaj smjera... :p da, ziher...
Dobila sam broj od Turkijaaaa... Weee. Dala mi Vlatka. :) Ja sva happy. Uglavnom. Poslje smo vidjele sve žive iz suprotne smjene i zadovoljno izašle iz škole van... :)

Nekak sam u zadnje vrijeme počela slušat temeljito Crvenu Jabuku i Prljavce...
I ljudi moji napravit ću si jedan novi blog. Ovaj neću ostavit, nego onaj će biti nešto drukčiji... Puno drukčiji... Tak da... Idem sad napravit taj novi blog a vi ljudi moji uživajte, be in love and make kids... :D lol

Ciao kiss

[17:36 - 0 ]
Komentari | Isprintaj | #