petak, 10.03.2006.

New age...

Ima par novosti pa da ih podijelim s vama... :)

Našla sam se sa Ćondićem i išli smo na kavu. I niš. :) Došao je sa autom tak malo dalje od škole, blizu Elita. I onda smo se lijepo pozdravili i pitao me di da idemo, ja sam rekla da mi je svejedno i da on odluči. I tak smo otišli u Cinestar, tamo u jedan birc Boombar. :)
Sat vremena smo pričali i super je bilo. Baš sam bila opuštena. Prvih 15 min su nas prekidali pozivi na mom mobitelu. Prvo od Čaby, pa od Tanje, pa od Willy-a, i svi su pitali isto : dal smo se zbarili? I ja sam naravno rekla da nismo. Pa i nismo... :)
Onda nakon sat vremena nismo znali više kaj da pričamo i onda je on blejio (doslovno) u mene i to u oči. I tak cijelih sat vremena. Ja sam mu otvoreno rekla da osjećam pritisak, a on se odmaknuo. I reko je da netrebam osjećat pritisak. NEE, ma kakvi. Užas. Onda nismo više mogli sjedit, njega je noga bolila a mene kičma, jer smo bili nekak okrenuti jedno prema drugom. :D Otpeljo me skroz do doma i pitao me dal bi se mogli još koji put vidjet. Ja sam rekla da može, ali da nisam sigurna jer ovaj tjedan imam puno posla pa se vidimo u subotu,na mom rođendanu. On je reko opet da se možemo vidjet i prije ako ja to oču. i bla bla. Niš, nakraju ćemo se vidjet na ročkasu. Poslje smo se neš malo dopisivali i tak. I odjedamut dođe meni poruka jučer od Willy-a... Kak mi je bilo. Velim mu da mi je bilo ok i da kaj on pita umjesto Ćondića to mene... :D onda je reko da ga je samo zanimalo i da ćemo u školi pričat opširnije. I dobro, tako je došlo sutra, tj. danas i reko je da mu je Ćondić reko da je htio zabrijat samnom ali da se bojao da ga ne odjebem... Mislim stvarno... :) a najbolje mi je bilo kad sam ga pitala koja mu je boja najdraža a Ćondić veli plava. Kažem ja njemu svi ste vi isti, svima je plava boja najljepša. A on veli pogledaj mi u oči i reci mi da nije najljepša. Ja sam mu rekla da su mi plave oči super ali ovak plava boja niš posebno... :) Fakat lik ima lijepe oči. Eeee, da. Kako me zajebo... Gle ovo : Dođe on meni... "Romana, nemoj se splašit kad ti ovo kažem..." Ja ga pitam kaj. On meni : "Ja nemam 19 godina nego 22" naravno meni je srce lupalo 200 na sat,ali ja njemu kažem nema beda. On me blijedo gleda i mislim si pa nije valjda. I nakon 5 sec kaže on meni "Jesam te" A u sebi si mislim, kaj mi je to trebalo u životu?? :D :D Skoro sam srčani doživjela. :)

Čaby se dopisivala sa jednim likom iz škole. I tak da ćemo se nać s njim u ponedjeljak, kod radijatora. Lik je drugi po redu najzgodniji iz škole. :) i poslale smo mu svoje slike i reko je oće da se nađemo. Weeee, mi sretne... :)

Danas Tina ima rođendan pa SRETAN ROĐENDAN TINCHI!! :) :)
A sutra ima Una,pa idemo ja i Čaby u Elit na kavu sa curama pa poslje na pizzu ako bog da. :)

Danas smo se dogovorili da ćemo moj rođendan organizirat u jednom stanu (velika prostorija) tamo pokraj Čaby. U zgradi. Tak da možemo radit kaj očemo. I da nas više stane. Po mojim kalkulacijama bit će nas oko 30... Malo puno ali jebiga. :) Fakat bi htjela tamo slavit, bit će ludo, samo da nas dosta dođe i tulum bez granica. Čaby i ja si razmišljamo da se po prvi put malo napimo. Ali čisto malo. Nekak nas to vuče u zadnje vrijeme pa... Znam da nije dobro ali kaj mi znače par čašica... :)

Neznam ljudi to bi bilo sve za sada...
Ciao i kizzzzzzzzzzzzzzzzz, i kak bi Nika rekla pozzzz... :D :)

[22:41 - 2 ]
Komentari | Isprintaj | #