LJUBAV

05.12.2021.



slika: digital art


Ne, ne volim ja zato što mi se voli,
nego volim zato što me ljubav zajahala
kao gorska vila rasnu ždrebicu
pa me tjera na brzi galop,
da vidim sve ljepote ovog svijeta.

Podsjeti me ljubav na zvjezdano nebo,
sunčevu zraku i mjesečevu sjenu,
promjenu godišnjih doba,
zvijezdu padalicu sa neba
i onu što mi umiljato iz zviježđa namiguje
pa tako ljubav sa mnom vlada
kako god joj se „ćefne“.

Dala mi disanje da postojim,
mozak da mislim,
oči da vidim,
srce da osjećam,
jezik da govorim
i tijelo da me dvori
pa vija sa mnom
kao zima mećavom,
goni me sad tamo, sad 'amo,
da zadovoljim svoje osjećaje,
sva čula i jezik.

Hoću-neću,
ljubav sa mnom vlada
kako se njoj prohtije
kao voljeni ljubavnik
i tek rođeno čedo na grudima,
mami me da joj udovoljim
u svakom pogledu,
a ja se samo smiješim
i volim, volim…

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.