ZAKULISNE IGRE UMA, DUHA I TIJELA

03.11.2020.


slika: digital art

Danas kada pogledam u svoj život i njegova iskustva, izgleda mi čudesno to moje življenje. To je kao jedan san koji je živio netko drugi, a ne ja. Sa sjetom u duši se prisjećam tog proteklog vremena, s osmijehom na usnama i srećom, da su sva ta iskustva prošlo i svršeno vrijeme, iako se još učim iz njihovih iskustava.

Veličanstven je taj ljudski život. Izgleda kratak kad ga se proživi, a sa toliko iskustava kad se ljudsko biće probudi u istini kao da sam svaki dan živjela jedan život. Gledajući u to razdoblje i njegove veličanstvene poduke, osjećam u duši koliko sam uspjela skupiti dobrih djela koje mogu ponijeti sa sobom u sljedeću inkarnaciju, a ima ih mnogo. Uspjela sam transformirati niže energije mržnje, žudnje, ljutnje i tuge i iskristalizirati emocije sklada, harmonije, ljepote, mudrosti, ispravnosti. Propustila sam svoju dušu kroz svjetlo istine o tomu tko sam i što sam u ovom velebnom zemaljskom svijetu. Žena! Koja je to nagrada duši, biti žena u zemaljskom svijetu, sad tek pomalo shvaćam!

Pročešljala sam ovu materiju svojim osobnim iskustvom nesvjesnog i svjesnog uma potaknuta najveličanstvenijim znanjem duha u materijalnom svijetu i za divno čudo, moje tijelo je opstalo u toj vatri ova tri sukobljena rivala: Duh, Um, i tijelo, sveto trojstvo u jednom ljudskom biću, ostvareni u istini zemaljskog svijeta.

Boga mi, trebalo je to proživjeti i doživjeti, proći kroz taj „žrvanj“ nije bilo nimalo lako, ali se jako isplatilo. Rezultat je svjesnost sebe, svakodnevna sreća u nesreći, disanje punim plućima, osjećaj neiskaziv riječima, ljubav u punom smislu bivanja.

O, hvala ti, Bože, na svemu što proživjeh i doživjeh ma, kako bolno ili lijepo bilo. Neka je bilo i neka bude! Veličanstven si ti igrač, Bože!

Hvala ti što se igraš sa mnom. Volim te takvog kakav jesi, nespoznatog i nedostižnog. Molim te, ostani uvijek takav. Igra sa tobom je najljepša igra koja se ŽIVOT zove. Hvala ti na tom jedinstvenom daru, življenja koje traje i traje.

tekst je iz moje najnovije knjige "IZ TAME U SVJETLO"



slika: digital artist i Nenad Grbac

ISBN kod NSK RH 978-953-354-268-3

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic14.php

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.